Agoda.com
Gratis avbestilling frem til 20.10.21
getaroom.comUSD 131
Anmeldt 14. november 2018

Gammelt hotell med skakke gulv. Lite bad, men med stort rom. Gode senger. Fikk ikke p-plass da vi ankom kl 19 til hotellet. Hadde jeg reist alene hadde dette vært utrolig negativt. Måtte reise rundt i Frederikshavn for å finne p plass. Trist å se at det fortsatt var en ledig p plass utenfor hotellet som ikke var i bruk. Bra velkomst når vi kom, men resepsjonisten så ikke opp en eneste gang på morningen da vi passerte. Må se ann om vi velger dette hotellet igjen. Det med P-plassene trakk veldig ned og i hvertfall når man er trøtt å sliten etter en lang dag.

Dato for oppholdet: november 2018
2  Takk, Else_Marie2014
Anmeldt 9. september 2018

Bestilte miniferie på dette hotellet etter å ha vurdert hvor hotellet lå og hva som var innkludert i tilbudet. Beliggenhet var helt suveren (midt i gågaten) og i tilbudet var rom med dusj og toalett, morgenmat alle dager og tre retters middag hver dag. Tilbudet var også slik at du fikk 4 døgn og prisen av 3. Vi oppgraderte rommet til minisuite med balkong og hadde da et stort, flott rom med utsikt til gågaten. Oppholdet ble utrolig fint da rommet ble ryddet og vi fikk nye håndduker hver dag. I tillegg av morgenmat utrolig bra og middag helt fantastisk. Vi hadde meny hvor vi kunne velge mellom 4 forretter - 5 hovedretter og 3 desserter (hvor en dessert var Irish Coffea). Alle rettene var rikelige og et par dager klarte vi kun to retter.
Dette kan absolutt anbefales.

Romtips: Noen rom virker litt små, men vi hadde oppgradert til juniorsuite med balkong (rom nr. 417). Så også at rom nr. 319 var et stort flott rom.
Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Sigrund Karin O... K
Anmeldt 31. juli 2018

Jeg har reist mye. og dette er ett av de dårligste hotellrommene jeg har hatt! Vi fikk et bittelite loftsrom i øverste etasje. Rommet hadde kun et takvindu. Dette var det ikke lov til å åpne av ukjent årsak, og det var også helt blendet slik at man ikke kunne se ut i det hele tatt til tross for at det var gardin også der (hva i all verden er vitsen med å blende bak en gardin???). Det er var ikke aircondition på rommet, og med stekende sol, loftsrom og vindu som ikke kan åpnes var det minst 30 grader der! Et meget lite klaustrofobisk rom, med uutholdelig varme og ingen utsyn. Sover heller i bilen neste gang, som vi for øvrig måtte betale DKK 65,- for å få parkert en natt. Eneste som trekker opp her var en helt grei frokost som var inklusive. Jeg er Best Western Diamond medlem, uten at hadde noen praktisk betydning på dette hotellet (men det har det nesten aldri, uansett).

Romtips: Får du rom i øverste etasje, så sov heller på gaten eller i bilen!
1  Takk, p_erling_n
Anmeldt 14. juli 2018

Rommet og planløsningen var kjempefin. Vi hadde familierom med to separerte soverom. Men sovesofaen var vond å ligge på og knirker så mye at datteren på 12 våknet på natten og ikke orket å ligge i den lengre.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Best Western
Takk, kent12342018
Anmeldt 9. juli 2018

Minste dobbeltrommet vi har bodd på. Måtte ut fra badet for "å skrifte mening". Gode senger, men tunge, klamme dyner. Frokost OK. Traust restaurant for en alminnelig middag og kveldsmat. Sentral beliggenhet ved gågate. God parkering i bakgården.

Romtips: be om detaljerromstørrelse og beliggenhet i huset.
Takk, DagB45