Agoda.com
Gratis avbestilling frem til 29.09.21
getaroom.comUSD 147
Anmeldt 14. juli 2019

Perfekt beliggenhet midt i sentrum. Tilhørende restaurant med meget god og rimelig mat. Nydelig spa - avdeling. Det eneste vi savnet var kjøleskap på rommet og mulighet for aircondition. Noe støy fra gate, men det må man regne med når man bor midt i sentrum. Stor parkeringsplass som tilhørte hotellet. Anbefales virkelig!

Dato for oppholdet: juli 2019
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Best Western
Takk, ljohan624681
HotelHermanBang, Front desk på Best Western Hotel Herman Bang, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. juli 2019

Kære Johan,

Tusind tak for din anmeldelse, det betyder meget for os.
Vi er super glade for, at du havde et godt ophold hos os.

Vi tager din kommentar til efterretning.

Vi håber på, at kunne byde dig velkommen igen en anden gang.

God sommer :-)

Anmeldt 24. juni 2019

Vi fikk hotell rom over inngangen og dette virker som det er en party gate og gjennomgangs trafikk. Ingen AC på rommet og var nødt å ha vinduer oppe. Frister ikke til gjentagelse å bo her. Heller ikke de i resepsjonen lyste over av glede at vi kom. Den som smilte mest var hun som lagde kaffe i Cafe omeråde.

Dato for oppholdet: juni 2019
2  Takk, Else_Marie2014
HotelHermanBang, Front desk på Best Western Hotel Herman Bang, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juni 2019

Kære Else-Marie,

Tusind tak for din anmeldelse, det sætter vi stor pris på.
Vi beklager hvis rum eller hotel levede op til jeres forventninger.

Støj fra opgangen eller gaden er svært for os at håndtere, men vi vil selvfølgelig tage din kommentar til efterretning og se hvad vi kan gøre i en evt. lignende situation.

Vi har små ventilatorer på værelserne, og hvis dette ikke forefindes er man meget velkommen til at henvende sig i receptionen og efterspørge dette.

Anmeldt 25. april 2019 via mobile enheter

Vi tilbringte to netter på dette koselig hotellet. Rommet var rent og fint. Frokosten var veldig god med mye variert mat. Beliggenheten var helt perfekt med gangavstand til alt. Vi storkoste oss her og kommer nok tilbake hit igjen.

Dato for oppholdet: april 2019
Takk, ToVener
HotelHermanBang, Front desk på Best Western Hotel Herman Bang, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. april 2019

Tusind tak for din anmeldelse, det sætter vi stor pris på.
Vi er utroligt glade for, at i havde et godt ophold hos os.

I er mere end velkommen tilbage her på vores hotel :-)

De bedste hilsner fra Hotel Herman Bang.

Receptionen

Anmeldt 22. februar 2019

Super opplevelse på dette hotellet. Kjempegod middag. Blid og hyggelig betjening som var meget behjelpelig med et lite problem. Alt ble løst og vi ble meget tilfredse. Vi kommer gjerne tilbake ved en annen anledning og vil anbefale hotellet til våre venner.

Dato for oppholdet: februar 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Best Western
Takk, Getaway290887
HotelHermanBang, Front desk på Best Western Hotel Herman Bang, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. februar 2019

Tusind tak for din anmeldelse, din feedback betyder meget for os.
Vi er utroligt glade for at i havde et dejligt ophold.
Dejligt at høre at vi kunne være behjælpelige med at gøre jeres ophold endnu bedre.

I er altid velkommen tilbage her på Hotel Herman Bang.

Med venlig hilsen

Receptionen

Anmeldt 22. januar 2019

Vi booket et dobbeltrom for en natt kommende sommer. På grunn av justerte reiseplaner ønsket vi å endre ankomst-/avreisedato. Det ble tatt kontakt direkte med hotellet for å endre datoene - det gikk ikke. En for meg svært lite hjelpsom dame henviste meg til BWs sentrale bookingkontor for dette - mail ble sendt og i skrivende stund er intet svar mottatt.
Med den serviceinnstillingen er det enkleste kanskje å avbestille hele greia og finne seg et annet sted å bo. Det er nok av overnattingsteder i Fredrikshavn, og dersom den holdningen jeg ble møtt med er synonymt for servicen ellers, er det kanskje like greit å finne seg et annet sted.

Dato for oppholdet: januar 2019
1  Takk, kjellt2015
HotelHermanBang, Front Office Manager på Best Western Hotel Herman Bang, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. januar 2019

Kære Kjell.
Jeg beklager selvfølgelig, at du er nødsaget til at ændre dine rejseplaner og skal have ændret dine bookinger, det vil vi meget gerne hjælpe dig med.
Det er desværre sådan med de to værelser som du har booket dels gennem Hotels.com (Expedia) og Best Western skal ændres der hvor du har booket.
Hvis du havde booket direkte hos os via mail eller telefon, vil det ikke havde været et problem.

Håber du får løst dit problem ved, at tage kontakt til ovennævnte.

Fortsat god dag.

Med venlig hilsen