Gratis avbestilling frem til 19.08.22
Priceline
Gratis avbestilling frem til 19.08.22
TripadvisorUSD 123
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Familierommet var fint og praktisk oppdelt i to rom. Frokosten var variert og god i lyse lokaler og hyggelig betjening. Dusjen var som en tørr sommerbekk og var lenge omtrent like kald. Parkering var enkelt i bakgården.

Takk, bj_rnp757
Anmeldt 2. august 2017

En forferdelig skuffelse. Et bittelite rom med to senger på hjul som var satt sammen og lett trillet fra hverandre. Tak lys virket ikke og ble ikke fikset før 3. gang vi sa ifra. Ingen bekvemmeligheter på rommet. Elendig renhold på rommet, skiftet ikke sengetøy før det var gått 4 netter. Frokosten var enkel og kjedelig, liten variasjon. Kommer aldri til å reise tilbake til det hotellet.

Takk, Arild A
Frederikshavn H, receptionen på HOTEL Frederikshavn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. oktober 2017

tak fordi du anmeldte vores hotel
Beklager meget at du ikke var tilfreds med værelset, vi skifter senge tøj hver 5 dag eller hvis der er behov før.

Anmeldt 18. juli 2017 via mobile enheter

Rommet greit nok.Dårlig Internett !Personalet i resepsjonen:Mann om kvelden mer Intressert å snakker i tlf.(når den ringte) en å snakke ferdig med gjestene...Dette skjedde når vi kom og når vi spurde om noe..Damen som var om morgenen hilste ikke,og burde ha sagt Velkommen tilbake!!

1  Takk, 321Kari
Anmeldt 10. juli 2017

Dette hotellet ligger perfekt til i forhold til sentrum og i forhold til havnen. Rommene er forholdsvis av eldre årgang med små bad. Men hvis du ikke krever luksus gjør dette hotellet jobben. Frokosten er helt også helt på det jevne. Det som gjør hotellet bra er service. Personalet yter veldig bra service på dette hotellet.

Takk, Svein K
Frederikshavn H, Receptionschef på HOTEL Frederikshavn, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juli 2017

tak for de fine ord

Anmeldt 10. september 2016 via mobile enheter

Veldig service innstilt personale.
Fine rom, men fryktelig varmt på noen av rommene til reisefølge. Veldig rent på rommene. Frokost ikke stort utvalg,men god kvalitet på det som var der. Ansatt sørget for å konstant fylle på det som gikk tomt.

Dato for oppholdet: september 2016
Takk, Thomas I