“Mye mat for pengene”

Vurdert som nr. 1 av 128 Restauranter i Frederikshavn
Middagsalternativer: Frokost, Lunsj, Reservasjoner, Gatekjøkken
Middagsalternativer: Frokost, Lunsj, Reservasjoner, Gatekjøkken
Anmeldt 12. april 2018 via mobile enheter

Spiser her hver gang vi er i Fredrikshavn. Holder samme høye kvalitet hele tiden. Ingen grunn til å gå andre steder. Hilsen 2 fra Norge

Takk, Willy Berg J

Anmeldt 26. mars 2018 via mobile enheter

Dro hit etter anbefaling fra TripAdvisor, og vi var veldig fornøyde med maten og stedet. Ble møtt av en hyggelig og blid servitør som ga oss fantastisk service, og maten var supergod.

Takk, Ann-Karin L
Anmeldt 13. november 2017 via mobile enheter

Spiste lunsj her to dager, og det var veldig god mat+ kaker og kaffe. Veldig hyggelig betjening og service! Godt utvalg i drikke, og rikelig i glassene. Topp score herfra

Takk, Compass421614
Anmeldt 7. oktober 2017 via mobile enheter

Meget god kvalitet på mat og service, familie på fire som var godt fornøyde etter en veldig god lunsj i hyggelig atmosfære

Takk, DagNorway
Anmeldt 12. september 2017

Etter anbefaling fra «Tripadvisor» ble det lunch på Kafe Staehr.

Jeg er dårlig til beins og bruker rullestol, med inngang fra sidegata gikk det greit.

Ikke så mange gjester så det ble vindusbord. Spennende meny, vi valget «Lun skalldyrsalat», fortreffelig. Om en skal utsette på noe, må det være stor porsjoner.

Hyggelig servering, god kaffe, et sted å anbefale.

Takk, terjegre

Reisende som så på Cafe Staehr, så også på

Frederikshavn, North Jutland

Har du vært i Cafe Staehr? Del dine erfaringer!