“Nydelig mat”

Vurdert som nr. 4 av 128 Restauranter i Frederikshavn
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 31. mars 2018 via mobile enheter

Vi var 13 stk med stort og smått som spiste her.
Maten var utrolig god. Mye deilig kjøtt og tilbehør å velge mellom. Så her ble vi god og mett.
Hyggelig atmosfære.
Neste gang vi skal på cup i Fredrikshavn, kommer vi tilbake.

Takk, felixpus

Anmeldt 9. mars 2018 via mobile enheter

Jeg har vært her før for buffé. Da smakte maten bare salt. Jeg tenkte å gi stedet en sjanse til. Men ingen endring. Det gjør ikke saken bedre at maten i buffeen ikke er merket. Det er vanskelig å vite hva man spiser. Jeg prøvde ulikt, men måtte la det meste bli liggende, som forrige gang. Servicen var god denne gangen, men det hjelper så lite. :(

Takk, Jantix
Anmeldt 8. februar 2018 via mobile enheter

Her var det bufe med godt utvalg av kjøtt med tilbehør. Rikelig ned ingredienser til å lage deg hva du vil av salat. Hyggelig betjening som sørget for å servere drikke og skjære opp ulike typer kjøtt. Sebra, kenguru og mange varianter av mer kjente dyr.

Takk, B G
Anmeldt 31. juli 2017

Dette er en veldig hyggelig restaurant med godt utvalg av både kjøtt og grønt. Litt fisk mangler...
Men maten holder høy kvalitet, brukbart utvalg av viner og det er et billig sted.
Bare 1 ting trekker ned: Ta din pre-drink et annet sted før middagen, de kan ikke mikse drinker her!

Takk, Yngve F
Anmeldt 14. juli 2017 via mobile enheter

God service i flotte og moderne lokaler. Bredt utvalg av mat der både store og små fant noe de likte. God buffet med masse forskjellig kjøtt og tilbehør. Jevn over veldig fornøyde. En av de mere imponerende buffeer vi har vært på.

Takk, Selma Akke T

Reisende som så på Restaurant Frida, så også på

Frederikshavn, North Jutland

Har du vært i Restaurant Frida? Del dine erfaringer!