“Variert buffe”

Vurdert som nr. 6 av 106 Restauranter i Frederikshavn
Middagsalternativer: Reservasjoner
Middagsalternativer: Reservasjoner
Anmeldt 18. desember 2018

Vi ble møtt av en uvennlig kelner som ble irritert da vi satt oss ved et ledig bord uten at vi hadde spurt om vi fikk lov. Dårlig start. Bufferen var fin til en billig penge. Mye å velge mellom, men husk at du ikke får sette deg ned et ledig bord uten at sjefen har gitt sin tillatelse.

Takk, jippi j

Anmeldt 7. september 2018

Vi prøvde oss på buffeten, det angret vi ikke på. Bredt utvalg i forskjellige sorter kjøtt, anrettet av kokker som gjerne fortalte hva de forskjellige stykkene var, og hvordan de var tilberedt. Det er fare for å spise seg mett på tilbehøret, da dette er så bra at det uten problem kunne vært en middag alene. Har absolutt ingen problemer med å anbefale denne på det varmeste.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Dinosauritz
Anmeldt 5. september 2018 via mobile enheter

Et stort utvalg av smakfulle retter, både typisk tradisjonelle danske og mye annet. Rimelig og veldig hyggelig betjening.

Takk, larsj_rgenm
Anmeldt 23. juli 2018 via mobile enheter

Spiste grill buffer, og det er den beste maten jeg har spist på lenge. Fantastisk service og god vin. Kelneren passet på at vi slapp å sitte i nærheten av barnefamilier, hvilket var et stort pluss.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, s_lvianines
Anmeldt 21. juli 2018 via mobile enheter

Denne restauranten er virkelig utrolig. Den aller beste buffet opplevelsen jeg noen gang har hatt. Delikat mat, fantastisk kjøtt og supert tilbehør!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Curiosity662089

Reisende som så på Restaurant Frida, så også på

Frederikshavn, North Jutland

Har du vært i Restaurant Frida? Del dine erfaringer!