Veldig langgrunt og oversiktlig

Anmeldt 31. mai 2018
stelnor
Oslo, Norge

Anmeldt 6. desember 2019 via mobile enheter

Ikke en palme å se skuffet.
Kunne stått mer info noen steder
Det var mye bedre å spise kokkosboller
I fredrikshavn sentrum. Det var foresten det eneste å gjøre i den kjedelige byen.
Dra heller til ålborg mye større å bedre.
Ålborg zoo er foresten veldig liten park
God tur

Dato for opplevelse: desember 2019
Takk, moosroadkill
Anmeldt 3. juli 2019 via mobile enheter

Stranden er fin, men det er mye glasskår, korker samt (mer naturlig) skjell i sanden så ta med badesko.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, Kim S
Anmeldt 30. juli 2018

Vi besøkte stranden siste dagen vår i Fredrikshavn og var spente på hvordan denne var. Det er godt på parkeringsplasser, noe som er bra for de som har med bil. Det finnes en isar nær parkeringen med et godt utvalg i is og litt annet. denne ligger litt for langt unna selve stranden og de burde kanskje hatt noe serveringsmulighet nede på stranden. Mulig de har dette også, men at dette ikke var tatt i bruk da vi var der.
fin strand, men en del skjell i sanden så det er fort å kutte seg opp. Stranden er veldig langgrunn og fin for barn
Der er mulig å låne solenger, men det burde vært flere senger og parasoller her.
Koselig strand med kort avstand til sentrum av Fredrikshav og absolutt vært et besøk.

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, elisabethgavin
Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Her har du fin oversikt over barna, de må gå langt ut i vannet før det blir veldig dypt og du bør ha god tid til å nå de igjen om du er normalt påpasselig. Kjempested å ta med små og store barn. De har egne badevakter, strandvolleyballbane og fotballbane. Eneste negative må bære at de mangler dusjmuligheter...

Dato for opplevelse: juli 2018
Takk, absde
Anmeldt 31. mai 2018 via mobile enheter

Tok turen hit en kveld når vi bodde i Frederikshavn. Allerede ved parkeringen, som bestod av mange plasser med en kiosk på enden, fikk man en følelse av syden når man kunne se palmene i det fjerne. På stranden er det solstoler og muligheter for grilling blant palmene. Sanden er hvit og myk å gå på, vær forberedt på finkornet sand overalt hvis du velger å legge deg på sanden. Vannet er veldig langgrunt, noe som er ideelt med barn, og vannet varmes fortere opp i sola. Et annerledes og morsomt strandbesøk.

Dato for opplevelse: mai 2018
Takk, stelnor