“Meget bra”
Anmeldelse av Restaurant Essens

Restaurant Essens
Vurdert som nr. 5 av 110 Restauranter i Frederikshavn
Anmeldt 18. august 2021 via mobile enheter

Meget bra mat mye smak veldig bra sammensatte smaker veldig braveldig profesjonelle folk som kan jobben sin kommer mer enn gjerne igjen.

Takk, 594b_rret

Anmeldt 22. august 2019 via mobile enheter

Denne perlen av en restaurant er virkelig verdt et besøk. Her får du de beste smaker anretter i et flott miljø. Menyen er enkel men lekker, spør de om du vil ha dessert, så svar ja!

Dato for besøk: august 2019
Takk, oyvindw2016
Anmeldt 1. august 2019 via mobile enheter

Spiste den "store" sammen med en kompis. Maten var forsåvidt god den, men det tok veldig lang tid mellom hvert måltid. Ble på ett tidspunkt spurt om vi ønsket å vente litt med desserten etter hovedretten, men vi takket pent nei gitt at det tok gjerne 20 min mellom hver rett kom på bordet. Det var ikke spesielt fullt, så det burde ikke ha vært vanskelig å få ut maten noe raskere. Man kan heller ikke regne med å bli mett av "den store" så ikke kom dit sulten.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Preben T
Anmeldt 25. juli 2019 via mobile enheter

Dette er vel den beste fiske restauranten min kone og jeg har spist på noengang. Vi kommer garantert tilbake.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, bismokara
Anmeldt 14. august 2015

Meget god fisk. Lit lite utvalg utover fisk. Koselig restauranter med hyggelig servering. Ble servert varm hvitvin.

Dato for besøk: august 2015
Takk, Erling G

Reisende som så på Restaurant Essens, så også på

Frederikshavn, North Jutland

Har du vært i Restaurant Essens? Del dine erfaringer!