“Perle i Fredrikshavn :) ”

Jerry's Restaurant & Bryghus
Vurdert som nr. 8 av 106 Restauranter i Frederikshavn
Kjøkken: Amerikansk
God for: Familier med barn
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Buffet, Uteservering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Anmeldt 28. januar 2019 via mobile enheter

Så ikke ut som store plassen fra utsiden , men overraskende god størrelse når man kom inn døren :) burgerne var veldig gode , og bestille eget brygget øl som smakte utrolig bra:) atmosfæren var kjempe bra , fine lokaler og hyggelig betjening :) dette er virkelig og anbefale , blir fast spise plass ved neste reisene til Fredrikshavn :)

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 233olet

Anmeldt 27. oktober 2018

Etter å lest på tripadviser hadde vi lyst til å spise på Jerry's. Vi kommer og blir ønsket velkommen og tilbudt et bord midt i gangen. Får derimot et bedre bord i "kjelleren" og borte i en krok. Dessverre blir vi da også glemt. Ikke mange i restauranten men ingen har tid til å ta bestilling på drikke eller mat. Vi kler på oss og forlater restauranten. Ingen reagerer på dette heller. Får håpe de ansatte har en dårlig dag på jobb. Men for meg så blir det dessverre stryk. Anbefales ikke.

Takk, Jan-Erik A
Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Var en god del støy. Hyggelig betjening. Red devil burger Var sterk. Hyggelig med hjertebrød. Kommer tilbake for var mye jeg hadde lyst på.

Takk, 110helenek
Anmeldt 9. oktober 2018 via mobile enheter

Veldig pluss for lekekrok med mye leker. Dette gjorde at vi kunne slappe av og spise. Store gode burgere. God øl. STORE is desserter. OK priser.

Takk, JeanineK_13
Anmeldt 1. september 2018 via mobile enheter

Personalet var veldig hyggelige og behjelpelige. Vi bestilte 3 burger og 1 pizza. Pommes fries var god. Burgeren var tam og kjedelig. Skinka på pizzaen var tjukk og rar i konsistensen. Greit pris. Rent og fint lokal.

Takk, Maria K

Reisende som så på Jerry's Restaurant & Bryghus, så også på

Frederikshavn, North Jutland

Har du vært i Jerry's Restaurant & Bryghus? Del dine erfaringer!