“En plass vi virkelig likte oss.”
Anmeldelse av Smorgaasen Restaurant

Smorgaasen Restaurant
Vurdert som nr. 4 av 110 Restauranter i Frederikshavn
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Dette var en flott opplevelse. Veldig, veldig gode smørbrød. Vi var der to ganger og veldig fornøyd begge ganger.
Jeg tok smørbrød med tatar. Min kone synes de så veldig gode ut og prøvde tartar for første gang og ho kosa seg med den.
Service veldig bra. Rask og koselig.
Eneste minus kanskje litt dyrt, men opplevde det som verd dette.

Takk, RolfA1953

Anmeldt 17. desember 2019

Herlig brunsj med ferdig sammensatte retter, nesten som en form for tapas! Virkelig godt. Servicen var upåklagelig.

Dato for besøk: desember 2019
Takk, Christ-Henning L
Anmeldt 1. august 2019 via mobile enheter

Var innom med kompis for en rask lunsj. Spiste smørbrød og belgisk vaffel. Fantastiske begge deler. Hyggelig servitør var det også.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Preben T
Anmeldt 20. juli 2019 via mobile enheter

Alle de tradisjonelle danske smørbrødene av høy klasse både i smak og presentasjon. Alle med et snapsforslag. Vi spiste tre hver og det ble en kraftig lunsj med dessert.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, KingKEB
Anmeldt 17. juli 2019 via mobile enheter

Variert utvalg, autentisk og meget gode smørbrød. Vi hadde en variant med reker og «dyrlegens nattmad». Nydelig pålegg og godt brød. Betjeningen var hyggelig og servicen rask. Litt dyrt hvis du skal spise deg stappmett da de gode variantene koster 100+ dk og du vil trenger (og ha lyst på) 3-4 stk

Dato for besøk: juli 2019
Takk, 420petterr

Reisende som så på Smorgaasen Restaurant, så også på

Frederikshavn, North Jutland

Har du vært i Smorgaasen Restaurant? Del dine erfaringer!