Anmeldt 20. november 2018

Dato for oppholdet: november 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Maria F, Front Office Manager på Scandic Kolding, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. november 2018

Anmeldt 7. august 2018

Dato for oppholdet: juli 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Maria F, Front Office Manager på Scandic Kolding, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. august 2018

Anmeldt 23. juli 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Maria F, Front Office Manager på Scandic Kolding, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2018

Anmeldt 18. juli 2018 via mobile enheter

Fikk et godt første inntrykk med en flott resepsjon og restaurant. Barna fikk lego som velkomstgaver, men når en skulle opp på rommet ble vi stående og vente, og vente... svært trege og små heiser for et såpass stort hotell! Familien vår måtte dele seg i to heiser for å få med alle pluss baggasje!
Store, greie rom. Men tydelig at ting ikke sjekkes da fjernkontrollen til tv ikke fungerte.
Sparsom men god middagsbuffet som veies opp av flott personale.
Stor frokostbuffet som trekkes ned av at rydding av bord er svært treg - måtte lete for å finne et ledig bord som var uten skitne fat/glass overalt.
Kommer nok til å bo her igjen, men kun som denne gangen - en kjapp overnatting langs en hovedvei.

Takk, CecHH
Maria F, Front Office Manager på Scandic Kolding, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2018

Hej CecHH,

Mange tak for din anmeldelse af Scandic Kolding her på TripAdvisor.
Dejligt, at jeres børn blev glad for velkomst gaven.

Jeg vil gerne beklage, hvis der var for meget ventid på elevatoren. Hotellet har primært et business hotel med 186 værelser, og er her i Juli måned er den lidt under press med over 500 boende gæster. Dog prøver vi at infomere omkring trappen ved check ind. Så gæster, der er ankommet kan benytte denne mulighed.

Ang. kommentaren på morgenbuffen, vil vores F&B chef se på bemandingen, om der skal sætte yderligere ind her.

Endnu engang tak for se rosende ord til hotellet og personalet. Jeg vil se frem til, at byde jer velkommen tilbage.

Med venlig hilsen

Maria Forsberg/ Receptionschef

Anmeldt 19. desember 2017 via mobile enheter

Overrasket av så stor lekerom og varm badstu, kom til hotellet med 3 barn (3,7,10) alle fikk en liten gave med jojo og balkong fra Scandic ved innsjekking, det var en stor glede for de små... lekerom i kjelleren stor og fin, masse forskjellige leketøy, klosser og alt mulig rart av leketøy... barn var happy ... frokost en suksess, barn fikk tilbudt om pannekake , rom er fin og ren, bad er ren og stor . Scandic stor for kvalitet som alltid .

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, 338ekaterinah
Maria F, Front Office Manager på Scandic Kolding, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. januar 2018

Hej Ekaterina H,

Tusind tak for de rosende ord her på Tripadvisor.
Dejligt, at læse at I og jeres børn havde et godt ophold her på hotellet.

Endnu engang tak for anbefalingerne, vi håber på, at vi kan byde jer velkomme tilbage en anden gang. Måske, skal I et besøg til det nye LegoHouse eller en tur til Lalandia.

Med venlig hilsen

Maria Forsberg/ Receptionschef