Expedia.comUSD 172
ScandicHotels.comUSD 172
FindHotelUSD 172
Anmeldt 7. januar 2020

Vi overnattet på Scandic Kolding for andre gang nå, og det blir ikke den siste. Fine rene rom, flott bad, god mat i restauranten/spisesalen og ikke minst, utrolig vennlige og serviceinnstilt personell.
Vi ble møtt med et smil fra første sekund og det fortsatte oppholdet igjennom.

Dato for oppholdet: januar 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
1  Takk, Dreamer00875825554
Maria F, Front Office Manager på Scandic Kolding, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. januar 2020

Hej Dreamer00875825554

Tusind tak for de rosende ord til personalet her på hotellet.
Dejligt, at læse at vi har taget godt imod jer, og at I har følt jeg godt tilpas i forbindelse med jeres rejse med jeres hund.

Rosernede til personalet er hermed givet videre rundt på hotellet.

Endnu engang tusind tak, for at I har givet jer tid til at anmelde hotellet.

De bedste hilsner

Maria

Anmeldt 22. juli 2019

Et flott hotell, som ligger litt utenfor sentrum. Enkelt å parkere, og lett å finn plass for bilen.
Hotellet har greie rom, med gode senger og et godt utvalg TV kanaler som man trenger når man bor så langt vekk fra sentrum.
Hotellets restaurant holder god standard, og har trivelig personal. Kan til tider være ganske fullt, men dette bruker og ordne seg.
Heis kan til tider være en utfordring, tar litt tid.

Romtips: Velg et rom ut mot baksiden, om du ikke ønsker å se din bil på P-Plassen.
Dato for oppholdet: juni 2019
2  Takk, Cardriver63Norge
Maria F, Front Office Manager på Scandic Kolding, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2019

Hej Cardriver63Norge

Tak for dine rosende ord til hotellet her på TripAdvisor.
Vi er glade for, at vi kunne leve op til dine forventninger, med et dejligt ophold her i Danmark.

Mange tak for dit besøg.

Med venlig hilsen

Maria

Anmeldt 12. juli 2019

Dato for oppholdet: juli 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Maria F, Front Office Manager på Scandic Kolding, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2019

Anmeldt 10. juli 2019

Perfekt for en natt på farten gjennom Europa! God frokost! Vi var 5 personer, hvorav 3 barn. Kom sent, fikk rom umiddelbart, gratis parkering rett utenfor hotellet! Frokosten inneholdt alt fra vafler til økologisk og glutenfritt!

Dato for oppholdet: juli 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, gslett933557
Maria F, Manager på Scandic Kolding, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. juli 2019

Mange tak for din flotte anmeldelse.

Hvor er det dejligt at læse at I havde et godt ophold ved os.

Vi håber at se jer igen :)

Rigtig god sommer

Mange hilsner fra
Trine

Anmeldt 9. desember 2018 via mobile enheter

Hotellet er litt rustent, men det gjør ingenting når de har en sånn herlig personal. Spesielt Khom Paulsen i resepsjonen. Hun var meget imøtekommende og ga fantastisk service fra vi kom inn døren til vi reiste hjem. Det er det som skaper gode hotellopplevelse, og ikke fancy design. Varme, smil og gode løsninger på alt. Dere er heldige som har en så flott resepsjonist!

Housekeeping sa godt morgen, det er hyggelig. Deilig frokost:)

Vi kommer gjerne igjen!

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, 21mariab
Maria F, Front Office Manager på Scandic Kolding, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. desember 2018

Hej 21mariab

Tusind tak for de rosende ord.
Jeg er lige som dig, også rigtig glad for Khom, hun er en stjerne :-)

Roserne er givet videre både til hende og rengøringspersonalet.
Endnu engang tak for jeres besøg og forhåndbenligt et på gensyn.

PS: Vi begynder at renovere de sidse familier værelser i starten af det nye år.

Med venlig hilsen
Maria Forsberg/ Receptionschef