Anmeldt 17. august 2018

Fantastisk nydelig bygg, interiør og omgivelser. Den beste frokosten og luksus med basseng og badebrygge. Sammen med hyggelig personalet ble dette en herlig avslutning på bilferien gjennom Europa. Anbefales!!!

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, Annette2906xx
Peder M, Direktør på Hotel Koldingfjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. august 2018

Kære Annette2906xx
Jeg kan anbefale, at I tilmelder jer vores nyhedsbrev, samt evt. nyhedsbreve fra Koldinghus og Trapholt, der løbende vil holde jer opdateret på nye spændende oplevelser i Kolding.

Anmeldt 5. august 2018

Nydelig flott hotell innerst i en vei i et stille strøk. Stort hotell, gratis parkering. Nydelig deilig seng med mange gode puter og god dyne. Skyvedør så kunne ha den åpen hele natten og få godt med luft. Det var varmt ute så det var godt. Minibar og vannkoker på rommet. God frokost- vil gjerne tilbake.

Takk, monicamX4054NA
Peder M, Direktør på Hotel Koldingfjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2018

Kære monicamX4054NA

Anmeldt 3. august 2018

Hotel Koldingfjord er et anderledes hotell, med en fantastisk beliggenhet og rolige omgivelser. Vi skulle bare ha en natt på tur hjem fra Europaferie, men det fristet å gjenta besøket hit for å være her lenger, da det er et flott hotell. Betjeningev er hyggelige, og værelsene rene og fine.

Takk, oyvind632
Peder M, Direktør på Hotel Koldingfjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. august 2018

Kære oyvind632
Tak for din positive tilbagemelding på jeres ophold på Hotel Koldingfjord. Det glæder mine kollegaer og jeg, at I havde en god oplevelse hos os. Hyggeligt at I stoppede her på Hotel Koldingfjord på jeres rejse fra det øvrige Europa.

Anmeldt 29. juli 2018

Utrolig flott hotell med utmerket beliggenhet. Frokosten var ypperlig og personale var svært hjelpsomme. Vi spiste også i restauranten og middagen var svært god. Vi ønsker gjerne å komme tilbake ved en senere anledning.

Takk, Berit Marie E
Peder M, Direktør på Hotel Koldingfjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2018

Kære Berit Marie E

Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Vi kom til Koldingfjord hotell med familien, og fikk et storslått førsteinntrykk. Herskapelig utseende og vakkert beliggende. Imidlertid fikk vi tildelt et familie-rom på loftet i en sidebygning, og her var det svært varmt (godt over 30 grader) siden det var en veldig varm dag. Det var ikke AC på rommet, og heller ikke mulighet for å sette opp vinduer til gjennomtrekk. Vinduene på rommet var også plassert så lavt på veggen, at små barn lett kan falle ut. Hotellets personale var heller ikke så interessert i å gjøre noe med saken, så dette ble en svært varm natt med lite søvn. Ellers var det god frokost, og fine aktiviteter for barna.

Takk, jons169
Peder M, Direktør på Hotel Koldingfjord, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2018

Kære Jon S
Tak for din konstruktive tilbagemelding på jeres ophold på Hotel Koldingfjord. Vi arbejder kontinuerligt på udvikling af kvaliteten af vores service og derfor værdsætter vi din tilbagemelding vedr. temperaturen i værelset. Det har været en ekstraordinær varm sommer i hele Skandinavien i år. Dette har desværre også betydet at der har været ekstra varmt på nogle af hotellets værelser. Alle værelser er udstyret med bordventilatorer, men jeg anerkender at dette ikke altid har været tilstrækkelig for at kunne skabe den rettet komfort i denne sommer.
Jeg håber, at I fortsat har lyst til at besøge os i fremtiden, og det vil glæde mig at byde velkommen.
Med venlig hilsen Peder J. Madsen, adm. direktør