Expedia.comUSD 143
Orbitz.comUSD 143
TripadvisorUSD 143
Anmeldt 8. juli 2020

Renholdet er ikke bra! Flekker/ sprut på veggene og støv+hår i dusjen og på badet. Leil ut mot sjøen. Var så lytt at man kunne tro veggene var av papir. Hørte krangling fra de andre leil på nettene og alt som skjedde ute. Kirkeklokkene ringte i tide og utide, ofte midt på natten og tidlig morgen. Da det ikke er aircondition, må vinduene helst stå åpne. Hvis ikke blir det veldig varmt og innestengt. Veldig skuffet over dette overnattingsstedet!

Takk, Aase79
Kolding Hotel Apartments, Owner på Kolding Hotel Apartments, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2020

Kære Aase

Jeg er ked af at høre at opholdet ikke var som forventet.
Vores rengøring af lejligheder score normalt højt i meningsmålingerne, derfor er dette beklageligt, da der må være sket en fejl.
En anden gang må i meget gerne henvende jer, så i kan få en anden lejlighed.

Det vil være meget værdsat hvis du vil tage kontakt til min mail på heidi@koldinghotelapartments.dk, så jeg kan få en bedre forståelse for jeres oplevelse hos os.

De bedste hilsener
Heidi

Anmeldt 8. september 2019

Vakkert sted. Super leilighet med alt som trengs. Flott med eget kjøkken og alt som trengs for å lage litt mat selv også.

Litt lite bad og liten dusj.
Litt få parkeringsplasser på utsiden, men det var midt i fellesferien.

Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, Rbktroll09
koldinghotelapa, Gæsteansvarlig på Kolding Hotel Apartments, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. september 2019

Mange tak for anmeldelsen, den er vi meget taknemmelige over.
Dejligt at i kunne lide vores lejligheder og område, som vi konstant udvikler efter vores kundes ønsker.
Vi vil glæde os over at byde jer velkommen igen hos Kolding Hotel Apartments.

Anmeldt 21. oktober 2018

Vi kom forhåndbestilt og fikk en rund sjøleilighet. Sjarmerende anlegg ved Slotsøen, spesielle men trivelige leiligheter, grei standard og generelt et fint anlegg. Sentralt i Kolding med gangavstand til "alt". Hyggelig wine-hour også flere dager i uken. Frokosten var enkel, men mer enn nok å velge i, god kaffe og vel verd prisen selv om lokalet kanskje er litt enkelt. Uansett så hadde vi et flott opphold og ble positivt overrasket. Samtidig en litt annen opplevelse en standard hotell i sentrumskjernen.

Dato for oppholdet: oktober 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Per G
KoldingHotelApt, Souchef på Kolding Hotel Apartments, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. oktober 2018

Mange tak for din flotte anmeldelse. Vi er glade for at høre, at I kunne lide vores lejligheder, vores belliggenhed i centrum og vores faciliteter som Wine-Hour og morgenmad.
Vi er glade for din feedback og vil helt sikkert overveje hvorvidt vores lokale er lidt for enkelt. Alle vores lejligheder samt vores café og lounge områder bliver løbende renoveret og begge dele står overfor en opdatering. Vi håber, I har lyst til at vende tilbage en anden gang, så I kan se alle vores nye faciliteter og design.
De bedste hilsner
Signe

Anmeldt 31. juli 2017 via mobile enheter

Rett ved slotssøen, flott hotell både for barn, par, voksne og venner. Nærme byfasiliteter, godt opplyst om hvor alt er, gode priser. Likte at de hadde et hefte der du ser hva du kan leie eller låne fra hotellet. Alt fra strykejern til kubbespill.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, frumangen
Anmeldt 29. juli 2016 via mobile enheter

Har hatt et flott 5 dagers opphold på Kolding hotel apartments. Hadde leilighet mot gaten, i 2.etg. Godt utstyrt leilighet, kor både sengetøy, oppvaskmiddel, kaffi, toalettpapir og handsåpe allerede var i leil. -ting en ofte må kjøpe ekstra. Minus var støy i fra gata, da det tydelig var ei populær gate for rånere uten eksospotte. Hadde også vert fint med aircondition, men fikk låne vifte gratis. Er også positivt at en får låne alt i fra grill, solstoler, håndmixer ol. om en har behov for det. Bra parkeringsmuligheter, betalte 135 danske kr totalt for 6 døgn. Grei avstand til legoland (50 min), givskud zoo (40 min), djurs (2,5t).

Dato for oppholdet: juli 2016
Takk, 526reginew
KoldingHotelApt, Guest Relations Manager på Kolding Hotel Apartments, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2016

Kære Regine W.
Mange tak for din anmeldelse her på TripAdvisor. Vi er glade for at høre, at I har haft et godt ophold og fandt vores lejligheder veludstyret. Der kan desværre forekomme støj fra gaden, som du selv nævner, og vi gør vores bedste for at oplyse vores kunder om denne risiko. Det er godt at høre, at I kunne gøre brug af vores lånekasse, da lejlighederne kan blive meget varme i sommerperioden.

Vi håber på at kunne byde Jer velkommen en anden gang!

Med venlig hilsen
Josefine L. Olsen, Kolding Hotel Apartments