“Veldig god mat.”

Kjøkken: Amerikansk
God for: Familier med barn
Middagsalternativer: Reservater, Gatekjøkken
Anmeldt 3 uker siden via mobile enheter

Spareribsen her er fantastisk. Mye og godt. Gratis softis til dessert. Noe støy men roet seg etterhvert. Hyggelig og oppmerksom betjening.

Dato for besøk: september 2019
Takk, Torgeir_12
BonesRestauranter, Gæsteansvarlig på Bone's Restaurant (Kolding), svarte på denne anmeldelsenBesvart 2 uker siden

Kære Torgeir_12.

Tak for din besked og anmeldelse. Det sætter vi stor pris på.
Vi er glade for I havde et dejligt besøg. Vi håber, vi må byde jer velkommen igen en anden gang.

De bedste hilsner
Christina, Bone's.

Anmeldt 20. juli 2019 via mobile enheter

Lokalet var stilig innredet i amerikansk stil. Maten var god, både spareribs og burgere. Veldig barnevennlig sted, vi var der med tre barn og de synes det var topp og ekstra fornøyde med at de kunne fylle på med så mye brus de ville. Hyggelig betjening.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, KennethH0102
Anmeldt 14. oktober 2016 via mobile enheter

Vi skulle feire ferdige studenter, og spise en god middag. Tok veldig lang tid for å få mat, generelt dårlig service. De hadde ikke alt som sto på menyen, kun is til dessert. Maten som kom var kald og det var ingen god standar på maten. Bråkete lokaler.

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, Linn-Merete A
Anmeldt 5. august 2016 via mobile enheter

Dette er stedet for spareribs.
Ingen over ingen ved siden av.
Hyggelig ansatte som følger bordet bra opp. Meget god salatbar

Dato for besøk: august 2016
Takk, 488bj_rnarr
Anmeldt 2. november 2015

Utrolig overraskende å finne slik kvalitet midt i Danmark. Absolutt nydelig mat, enormt store porsjoner og veldig hyggelig og oppmerksomt personale. Barna kunne velge i en is bar med masse tilbehør. Veldig amerikansk på en positiv måte, raust og godt.

Dato for besøk: juli 2015
Takk, AgneteL

Reisende som så på Bone's Restaurant (Kolding), så også på

Middelfart, Fyn og Sentral-øyene

Kolding, South Jutland
Kolding, South Jutland

Har du vært i Bone's Restaurant (Kolding)? Del dine erfaringer!