“Kjempe resturant”

Kjøkken: Sjømat
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Fantastiskt nydelig sted og mat! God service. Kan absolutt anbefales! Vi kommer gjerne igjen neste gang.
Herlig supert og fantastisk.⛑❤️❤️

Takk, Harangen

Anmeldt 6. juli 2021

Fin atmosfære og rask betjening. Vi var 2 personer.Vi spiste hhv torsk og svinefilet og bestillte en italiensk ripasso til. Torskefileen var strålende, men tilbehøret var skuffende. Bla var pepperroten som ble benyttet gammel, tørr og smaksløs. Svinefileen hadde et bedre tilbehør, men var tildels seig og for mye stektt. Desserten - var ordinær

Takk, 491grethen
Anmeldt 10. desember 2019

Vestkystens beste restaurant. Er her minst 2 ganger i året. ALDRI fått annet enn super god mat. Anbefaler resevere bord tidlig. Anbefales på det aller beste !

Dato for besøk: desember 2019
2  Takk, 497petterb
Anmeldt 30. september 2019 via mobile enheter

Min favoritt-forrett er de gratinerte blåskjellene. Spiser den hver gang jeg er her. Men denne gangen var jeg litt skuffet. (Hvor har Västerbottenosten tatt veien?)

Dato for besøk: september 2019
Takk, Irissandvikh2018
Anmeldt 26. juli 2019

Vi hadde bestilt bord, ankom restauranten, men ble ikke mottatt og ekspedert før vi selv sa i fra og hadde stått og ventet lenge på hovmester. Bestilling av drikke ble gjort tatt opp lenge etter at maten var bestilt. Nydelig torsk og rosevin. Toppen av isfjellet kom da vi skulle betale. Ingen servitør var å se, og det tok lang tid å få kontakt med noen I baren for å få betalt. Vi ønsket å bestille drinker I baren I etterkant, men opplevde å bli oversett flere ganger av sure, uerfarne og uoppmerksomme servitører. Synd at servicen ikke når opp til kvaliteten pà maten. Vi har vært flere ganger pa Pettersons Krog og har ikke opplevd så dårlig service tidligere.

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, Gro A

Reisende som så på Peterson's Krog, så også på

Karingon, Vastra Gotaland County
Karingon, Vastra Gotaland County

Nosund, Vastra Gotaland County

Har du vært i Peterson's Krog? Del dine erfaringer!