“veldig bra”

Vurdert som nr. 25 av 550 Restauranter i Jerez De La Frontera
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservater
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservater
Anmeldt 11. september 2015

ble anbefalt restauranten og var veldig fornøyd. Veldig god mat, service og priser. Kommer mer enn gjerne tilbake.

Dato for besøk: juni 2015
Takk, Sissel T

Anmeldt 12. juli 2015

Maten var utrolig.
Vi bestilte ulike retter fra tapas menyen, og delte maten mellom oss.
Prisene var det ingenting å si på. God verdi for pengene.

Men, dessverre var det en ikke tilstedeværende service. De ansatte løp hodeløse rundt med mat og drikke. Opptil 4 ganger ble vår drikke glemt.
Regningen måtte vi vente på i 25 minutter, etter å ha spurt 3 gang om å få betale.
Det var mer enn nok servitører på jobb, og restaurant var ikke full - så her er det kun snakk om dårlig planlegging og gjennomføring.

Men, stort + for mat!

Dato for besøk: juli 2015
Takk, Nina S
Anmeldt 18. november 2014

En meget hyggelig restaurant med meget god mat. Vi spiste der en lørdag kveld, og da hadde betjeningen problemer med å ha kontroll på bestillingene, noe som for vår del medførte at vi fikk hovedretten før forretten. Begge deler smakte utmerket, men dette ødelegger selvsagt kvelden. Uten dette problemet ville jeg gitt total karakter ypperlig.

Dato for besøk: november 2014
    • Atmosfære
Takk, AsleG
Anmeldt 3. april 2014

Stor meny med ulike smaker. Rettene ser lekre ut på fatet. Etter 4-5 gangers besøk, er dette favorittrestauranten i Jerez.

Dato for besøk: april 2014
Takk, GretheA51
Anmeldt 29. juli 2013

Vi gikk innom klokka 5 - et uvanlig tidspunkt å spise ute i Jerez for alle plasser var stengt.
De kunne tilby kald tapas, noe vi takket nei til. Kokken tilbød oss derimot å åpne kjøkkenet igjen for 6 personer.

Da maten ankom var gleden stor. Oksehalene anbefales på det sterkeste. Perfekt tilberedt og herlig smak.
Geitost tapasen var også bra, det samme med indrefileten.

Nytt sted med fin beliggenhet rett mot rådhuset. Trivelig kokk og servitør, her lages maten fra bunnen av!

Nydelig sherry (som alle steder i Jerez) avrundet en sen og god lunsj.

Dato for besøk: juli 2013
    • Atmosfære
Takk, vingeren

Reisende som så på Albores, så også på

Jerez De La Frontera, Costa de la Luz

Har du vært i Albores? Del dine erfaringer!