Anmeldt 29. mai 2017

Kan absolutt anbefale hotel Aquagrand!

Bortsett fra rot med Vings bestilling av korrekt rom, var vårt opphold helt fantastisk! (Bestilte havutsikt, men fikk rom med utsikt pool/ delvis havutsikt. Gjorde hotellet oppmerksom på feilen og Sofia i resepsjonen ordnet elegant nytt rom til oss).

Hotellet er utrolig flott både innen- og utendørs: Praktfull kunst, velholdt med vakker beplantning, nydelige basseng- og strandområder. Det er god plass over alt og alltid ledige solsenger - Bra!

Kjempefine rom, med dusj og badekar. Safe på rommet, og behagelig Air Condition
Gratis Wi fi, men litt dårlig dekning på rommet.
Utendørs bra, til og med på hotellets strand var det god dekning,

Vi bestilte frokost og middag under vårt opphold.
Maten var i mesterklasse: Stort utvalg og særs innbydende anrettet. Svært velsmakende og stor variasjon i rettene fra dag til dag - Bra!

Hotellet ligger litt isolert til, men bare 20 minutters gange til Lindos.
Vi bestilte leiebil, som ble levert på hotellet for å gjøre oss bedre kjent på øya.

Stort pluss til hotellet for at vi etter utsjekk, fikk tilgang til eget omkledningsrom med dusj etc før hjemreise sent på kvelden.

Vi kommer gjerne tilbake ;-)

Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, StifinnerHjortefot
Aquagrand, Guest Relations Manager på AquaGrand Exclusive Deluxe Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. mai 2017

Hei og tusen Takk for dine detaljert og godt beskrevet anmeldelse av hotellet som

helhetlig produkt!

Det gjør oss glad og motiverer til å levere gode gjesteopplevelse hver dag!

Velkommen tilbake skal du være!

Med vennlig hilsen/Kind regards,

Sofia Kyriazakou
Executive Guest Relations

Anmeldt 6. september 2016

Vi har nettopp kommet hjem etter en uke på dette flotte hotellet. Vi ble godt mottatt og innsjekking gikk fint. Vi ble tildelt ett nydelig rom med havutsikt. Den har vi virkelig nytt hver eneste dag. Hotellet har delikate fine farger og rommet var nydelig. Utrolig bra aircondition og badet vårt hadde både badekar og dusj. Nydelige farger
på veggen på badet, gode naturfarger. Vi brukte den private stranden flittig hver dag. Det er masse solsenger og alltid kapasitet ledig. Solsengene er gode å ligge i og det er masse luft rundt dem så du ligger ikke i kø som på andre strender. Vi har bare positive opplevelser om stranden. Beachboyen var kjempehyggelig og serverte oss kald drikke ved solsengen. Vi hadde hotellopphold med middag og bufeen var kjempefin. Mye spennende å velge i og hver dag var forskjellig, det er viktig når det er buffe synes vi, variasjon. Hvis vi skal gi ett lite trekk for noe så kanskje var det litt høy musikk på den ene takterrassen, litt vanskelig å føre en samtale når musikken var på. Vi kommer gjerne tilbake til dette hotellet og kan anbefale det på det varmeste. Du vil ha gode vibrasjoner etter å ha besøkt denne perla. Uteområdet er så stelt, vakre bonsaier og blomster. Det ligger også fem min med bil unna Lindos, eller 8 Euro. Vil ikke anbefale noen å bo inne i Lindosby, varmen er for intens og det er for mye mennesker der.

Romtips: Du bar be om havutsikt, hvilket er fantastisk her!
Dato for oppholdet: august 2016
Takk, 973mariannek
Aquagrand, Guest Relations Officer på AquaGrand Exclusive Deluxe Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. september 2016

Dear valued guest,

We sincerely thank you for your detailed wholehearted review. We are delighted that you have chosen the Aquagrand for your holidays and that we have contributed to making it even more special and memorable.

Simplicity and abstraction, relaxation and comfort, courtesy and gracious hospitality are some of the qualities that define Aquagrand and we are delighted that you had such an experience.

We are looking forward to welcoming your once again to Aquagrand!

Kyriaki Vogiatzi
Guest Relations Officer

Anmeldt 21. mai 2016

Et supert hotell med rolige omgivelser, god mat og hyggelig betjening. Suitte med eget svømmebasseng kan anbefales. Flere store basseng og en nydelig strand. Kun en halvtimes rolig gange inn til den vakre Lindos by.

Dato for oppholdet: mai 2016
Takk, Mona H
Aquagrand, Guest Relations Officer på AquaGrand Exclusive Deluxe Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juni 2016

Dear Mrs. Mona H,

It was a pleasure having you with us and I would like to express my deep thanks for taking the time to share your experience from the Aquagrand hotel with so kind words.

We are delighted to read that you had a perfect holiday and we hope that we will have the opportunity to have you with us at the Aquagrand hotel once again.

Kyriaki Vogiatzi
Guest Relations Officer

Anmeldt 13. september 2015

Dette hotellet er det mest fantastiske vi har bodd på,og da har vi bodd på mange 5stjernes hotel.Uteområdene var velstelt og vakkert.Privatstranden som tilhørte hotellet var flott med gode solsenger,og tykke madrasser.Utsmykningen på hele hotellet både inne,og ute var fantastisk.Det var en ting angående dusjen på badet,der skulle vært en dusjvegg,for hver gang vi dusjet i badekaret rant det vann utover gulvet.Det var en negativ tingDette hotellet vil jeg anbefale til alle par for en romantisk ferie.Paradiset på jord,stille og frdeligt

Romtips: Rom med havutsikt.
Dato for oppholdet: august 2015
2  Takk, per arvid k
Aquagrand, Manager på AquaGrand Exclusive Deluxe Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. september 2015

Dear valued guest,

Thank you for taking the time to write a review with specific examples of what you liked about the Aquagrand hotel. We are delighted that you have appreciated the level of our services and that you would recommend it.

We eagerly wait to see you again.

Sebastian Kastrounis
Operations Manager

Anmeldt 16. august 2015

Fantastisk hotell, rent, ryddig og pent. Store rom og store arealer. God plass mellom solsengene på stranda. Alltid ledige solsenger. Maten var også veldig bra, godt utvalg på bufeen.. Anbefales til alle.

Dato for oppholdet: juni 2015
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med dette hotellet
3  Takk, ibergvik
Aquagrand, Manager på AquaGrand Exclusive Deluxe Resort, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. august 2015

Dear valued guest,

Greetings from the Aquagrand Exclusive Deluxe Resort.

Thank you for taking the time to share your experience from your recent stay.

Your comments are indeed valuable to us, as they help us in our committed effort to exceed guest expectations and create value at every encounter.

We are delighted that we had the opportunity to be at your service and we look forward to welcoming you back at the Aquagrand Exclusive Deluxe Resort.

With warm regards ,
Sebastian Kastrounis