Ulike måter å oppleve Lindos på
Anmeldt 10. oktober 2018 via mobile enheter

Dagstur hit for å kikke. Pluss: nydelig utsikt, koselige små gater med suvenirbutikker. Stranden var fantastisk flott. Minus: overfylt med folk over alt. Ble en stressa opplevelse pga for mye folk både på strand og inni gatene. Trist syn med esel stasjon og folk som faktisk valgte å sette seg på de stakkars eslene for å bli fraktet helt opp til Borgen. Vi droppa Borgen delvis pga dette og mest pga varmen ift barna. Pizza på en takresturant ble en middelmådig opplevelse. Konklusjon: Lindos er oppskrytt.

Dato for opplevelse: oktober 2018
1  Takk, Janette E
Anmeldt 4. oktober 2018 via mobile enheter

Flott by men alltfor mye folk følte å gå i kø i de trange gatene blir dyrere og dyrere for hvert år,men vel hvert ett besøk.

Dato for opplevelse: oktober 2018
1  Takk, pappajones
Anmeldt 30. august 2018 via mobile enheter

Kjempe koselig liten småby med alt som trengs. Vi tilbrakte en uke i lindos, og koste oss masse. To fine styrende med gå avstand og masse hyggelig restauranter. Anbefales.

Takk, 773axelu
Anmeldt 16. august 2018 via mobile enheter

Fint sted, men drukner i turister. Gata ned fra Akropolis var som en eneste lang turistbutikk. Fikk ikke utforske hele byen denne gang. Stranda var ok..

Takk, Osmund S
Anmeldt 16. august 2018 via mobile enheter

Flott sted for soling på stranden, vandring i ruiner og ikke minst snorkling og dykking og annen vannsport.

Takk, Tom-Arne H