Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

En flott camping med fin utsikt mot øst og skipsleia. Mange sportsbåter er ute. Båtleie er ikke mulig via campingen. Det er flotte forhold for fisking langs bryggene.
Fine Bade- og solemuligheter
Dusjen må betales.
På teltplassen går sola ned rundt kl 19.
Det er steammaskin i oppvaskhuset.
Ok restaurant og nærbutikk.
Litt kaos i bookingen. Det virker ikke som de har helt kontroll på ledige plasser mm.

2  Takk, anderslehn
Anmeldt 14. juni 2020

Det var Ikke noe hyggelig opplevelse og en får bare håpe at de hadde en dårlig dag på jobb. Når en kommer som gjest på en campingplass eller hotell så bør en føle seg noe mer velkommen. Selve stedet ligger fint til og fasilitetene er ok.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, RogerS2958
Anmeldt 16. september 2019

Ramton ligger flott til ved Nærsnes i Røyken. Der kan du ligge på stranden hele dagen, du kan besøke butikken eller restauranten hvis du blir sulten i løpet av dagen. Restauranten har mye godt på menyen og kan anbefales. Hvis du er ute etter noe mer kan du gå en runde på den flotte golfbanen, 9 hulls "put and go", eller finne på andre aktiviteter, her er det nok av de.

Dato for oppholdet: august 2019
1  Takk, 15RIno
Anmeldt 2. september 2019 via mobile enheter

Bra campingplass med fin utsikt over Oslofjorden. Bra arrangementer god mat og drikke hyggelige folk som jobber der. Har vært der nesten hvert år å føler at vi er velkommen der. Rent og pent der.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, HuaweiPsmart
Anmeldt 8. juli 2019 via mobile enheter

Vi ringte og spurte etter ledig hytte og fikk tilbud med en gang, billigere enn på nett. Vi fikk en helt ny hytte med bra standard og vi koste oss der. Ble bare en natt denne gangen, men gjentar gjerne turen dit.

Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, Y1709EDrobertn