“Restaurant med stil og kvalitet”
Anmeldelse av Paleo Arctic

Paleo Arctic
Vurdert som nr. 3 av 21 Restauranter i Svolvær
Anmeldt 15. januar 2019

Anbefaler spesielt tørrfisk. Fantastiske smaker og rettene ser utrolig delikate ut. God service er en selvfølge her.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Calle S
KariBoline, Guest Relations Manager på Paleo Arctic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. januar 2019

Kjære Calle S, tusen takk hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Velkommen tilbake til Paleo Arctic ved en senere anledning. Hilsen Kari, Paleo Arctic

Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Tusen takk for en utmerket matopplevelse, Theater menu var utsøkt Fullstappet restaurant med flinke og kunnskapsrike servitører der direktøren var aktiv og engasjerende med gjestene. Vi kommer garantert tilbake!

Takk, hattvika
KariA540, Guest Relations Manager på Paleo Arctic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. november 2018

Hei, tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det setter vi stor pris på. Veldig glad for at dere hadde en fin kveld hos oss. Vi gleder oss til å ønske dere velkommen tilbake. Hilsen Kari, Paleo Arctic

Anmeldt 11. oktober 2018

Som et ledd i Lofoten matfestival har flere serveringsbedrifter tilbudet: Spis for en "hundrings". Paleo Arctic sin versjon var fiskegryte (Sei i følge servitøren) med skalldyr, høstens grønnsaker, aïoli og nybakt brød. Ville tro det ble små posjoner til den prisen - og bare en liten munnfull, men dette ble en fullverdig lunsjrett med gode smaker. Frister til gjentakelse.

Takk, Mr H
KariA540, Service & Quality Coordinator på Paleo Arctic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. oktober 2018

Kjære Mr H, tusen takk for hyggelig tilbakemelding på lunsjen vi serverte under "Spis for en hundrings". Det setter vi stor pris på. Vi gleder oss til å ønske deg velkommen tilbake. Vennlig hilsen Kari, Paleo Arctic

Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

En opplevelse fra a-å. Både når det gjelder mat, service og atmosfære. Anbefaler 7-retteren på det sterkeste!

Takk, toneborchgrevink
KariA540, Service & Quality Coordinator på Paleo Arctic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. oktober 2018

Kjære Tone Borchgrevink, tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding og anbefaling. Det setter vi stor pris på. Glad for at dere hadde et godt og hyggelig måltid i Paleo Arctic. Velkommen tilbake. Vennlig hilsen Kari, Paleo Arctic

Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Fortreffelig kveld i et fantastisk lokale. Utsøkt mat. All ære til kokk og servitører. Kommer gjerne tilbake. Anbefales!

Takk, ericalinc

Kjære ericalinc, tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding på mat og ansatte. Det setter vi stor pris på. Glad for at dere hadde et godt og hyggelig måltid i Paleo Arctic. Vi gleder oss til å ønske deg velkommen tilbake. Vennlig hilsen Kari, Paleo Arctic

Reisende som så på Paleo Arctic, så også på

Har du vært i Paleo Arctic? Del dine erfaringer!