“Eliteklasse”

ons. 28.7.
20:00
Vurdert som nr. 4 av 20 Restauranter i Svolvær
Anmeldt 29. januar 2019 via mobile enheter

Spiste kalvefilét med portvinssaus. En nytelse i smak og kvalitet. Et måltid i eliteklassen. Kjøkkenet anbefales på det sterkeste.

Dato for besøk: januar 2019
1  Takk, L5684FVgutujan
KariBoline, Guest Relations Manager på Paleo Arctic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. januar 2019

Kjære L5684FVgutujan, tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding på ditt besøk i Paleo Arctic, det setter vi stor pris på. Veldig glad for å lese at maten som ble servert falt i smak. Denne hyggelige tilbakemeldingen vil bli videresendt kjøkkensjef og kokkene som jobber i à la carte avd. Velkommen tilbake ved en senere anledning. Vennlig hilsen Kari, Paleo Arctic

Anmeldt 15. januar 2019

Anbefaler spesielt tørrfisk. Fantastiske smaker og rettene ser utrolig delikate ut. God service er en selvfølge her.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Calle S
KariBoline, Guest Relations Manager på Paleo Arctic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. januar 2019

Kjære Calle S, tusen takk hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Velkommen tilbake til Paleo Arctic ved en senere anledning. Hilsen Kari, Paleo Arctic

Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Tusen takk for en utmerket matopplevelse, Theater menu var utsøkt Fullstappet restaurant med flinke og kunnskapsrike servitører der direktøren var aktiv og engasjerende med gjestene. Vi kommer garantert tilbake!

Takk, hattvika
KariA540, Guest Relations Manager på Paleo Arctic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. november 2018

Hei, tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det setter vi stor pris på. Veldig glad for at dere hadde en fin kveld hos oss. Vi gleder oss til å ønske dere velkommen tilbake. Hilsen Kari, Paleo Arctic

Anmeldt 11. oktober 2018

Som et ledd i Lofoten matfestival har flere serveringsbedrifter tilbudet: Spis for en "hundrings". Paleo Arctic sin versjon var fiskegryte (Sei i følge servitøren) med skalldyr, høstens grønnsaker, aïoli og nybakt brød. Ville tro det ble små posjoner til den prisen - og bare en liten munnfull, men dette ble en fullverdig lunsjrett med gode smaker. Frister til gjentakelse.

Takk, Mr H
KariA540, Service & Quality Coordinator på Paleo Arctic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. oktober 2018

Kjære Mr H, tusen takk for hyggelig tilbakemelding på lunsjen vi serverte under "Spis for en hundrings". Det setter vi stor pris på. Vi gleder oss til å ønske deg velkommen tilbake. Vennlig hilsen Kari, Paleo Arctic

Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

En opplevelse fra a-å. Både når det gjelder mat, service og atmosfære. Anbefaler 7-retteren på det sterkeste!

Takk, toneborchgrevink
KariA540, Service & Quality Coordinator på Paleo Arctic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. oktober 2018

Kjære Tone Borchgrevink, tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding og anbefaling. Det setter vi stor pris på. Glad for at dere hadde et godt og hyggelig måltid i Paleo Arctic. Velkommen tilbake. Vennlig hilsen Kari, Paleo Arctic

Reisende som så på Paleo Arctic, så også på

Har du vært i Paleo Arctic? Del dine erfaringer!