“Her står alt til terningskast”
Anmeldelse av Paleo Arctic

Paleo Arctic
Bestill bord
tor. 29.7.
20:00
Vurdert som nr. 4 av 20 Restauranter i Svolvær
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Her står alt til terningskast seks. Middagen var fantastisk, hyggelig personale og maten kom kjapt. Anbefalt vin passet perfekt til kveita. Pluss for åpent kjøkken.

Takk, NinaElisabethR
KariBoline, Marketing på Paleo Arctic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. september 2020

Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Vi spiste middag her en dag i løpet av oppholdet vårt. Veldig god mat, litt liten meny men en variert og alle finner noe man liker.

Takk, 941emiliee

Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Vi var en gjeng på 7 som alle var super fornøyd med forrett, hovedrett og vin. Anbefales. Veldig god mat og spesielt profesjonell og hyggelig betjening.

1  Takk, 184sunnivas

Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig mat i en flott restaurant på Thon-hotellet i sentrum. Vi spiste treretters middag med jordskokksuppe, kveite og panna cotta til dessert. Bra service i fine lokaler.

Takk, Rune1973

Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Spiste middag i restauranten til Thon Hotell Lofoten. Måtte booke bord i god tid i forveien da det blir fort fullbooket. En variert og spennende meny. Vi bestilte litt forskjellige retter fra både fiske- og kjøttmenyen. Alle var storfornøyde, meget velsmakende. Hyggelig betjening, veldig god service. Absolutt å anbefale.

2  Takk, 662ronaldb

Reisende som så på Paleo Arctic, så også på

Har du vært i Paleo Arctic? Del dine erfaringer!