“På topp i Svolvær!”

søn. 1.8.
20:00
Vurdert som nr. 4 av 20 Restauranter i Svolvær
Anmeldt 6. august 2020

Vi hadde bestilt bord til 15 pers en torsdagskveld. Et flott dekket bord og en proffesjonell servitør tok i mot oss.
Maten var meget bra, og kveite kan anbefales.Fantastisk dessert som selv en mesterkokk som satt ved bordet berømmet. En flott opplevelse i fagre Svolvær.

1  Takk, maja55Oslo
KariBoline, Marketing på Paleo Arctic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. september 2020

Anmeldt 5. august 2020

Veldig hyggelig restaurant på Thon Hotel i Svolvær. Menyen er ikke veldig stor, men likevel variert. Vi spiste Bolinhos av klippfisk til forrett og 'dagens fangst' som var nydelig kveite til hovedrett. Vi delte en Panna Cotta med akevitt- og karamellis til dessert - for en kombinasjon! Servitøren var blid og imøtekommende og kom med gode vinanbefalinger til maten. Alt i alt en meget god opplevelse.

1  Takk, annel1e

Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Besøkte restauranten i juli 20. Bestilte ytrefilet av dåhjort som var meget god. Kompetent og behagelig servitør med god oppfølging under måltidet. Svært god vinliste, men minus for prisingen - stive priser opp mot 3 x polpris.

1  Takk, roara278

Anmeldt 29. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god service. Blåskjellene var helt fantastisk. Vi fikk tilpasset etter laktoseintoleranse. Var litt uheldige med dåhjorten, men dette rettet restauranten opp, og vi fikk gjort ny bestilling. Nydelig mat!

Takk, Marlen87

Anmeldt 28. juli 2020

Ikke tenk på denne som en hotel restaurant, den står på egne ben med egen inngang fra Torget. Helt topp service, fra en meget profesjonell kelner, hevet opplevelsen til toppnivå. Inntrykket var at han hadde et stort nedslagsfelt så sjansen er god for å bli betjent av han. Maten var også meget god, og lokalet tiltalende. Anbefales.

Takk, BardF_12

Reisende som så på Paleo Arctic, så også på

Har du vært i Paleo Arctic? Del dine erfaringer!