“Hyggeli betjening og god mat 😄🙏🏽”
Anmeldelse av Paleo Arctic

Paleo Arctic
Bestill bord
tor. 21.10.
20:00
Vurdert som nr. 3 av 20 Restauranter i Svolvær
Anmeldt 21. august 2020 via mobile enheter

Hyggeli betjening og god mat Dette e vel en av de finere spisestedene som er i byen. Noen retter får du fra kjøkkenøya som er midt i restauranten, så du ser når maten blir laget

Takk, 864aliciac
KariBoline, Marketing på Paleo Arctic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. september 2020

Anmeldt 10. august 2020 via mobile enheter

Hotelkrestauranter kan ofte være litt kjedelige og være lite besøkt. Denne restauranten er helt topp mht mat, vin og service. Det eneste som trekker ned er litt få forretter. Restauranten er avdelt slik at den mister preg av frokostrestaurant. Anbefales!!

3  Takk, TomFronthM

Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

Det var utrolig trangt mellom gjestene, ikke én meter som anbefalt.
Vi bestilte to vinglass, Alvarinho og Pinot Grigio. Servitøren kom tilbake med Pinot Grigio og sa Alvarinho var utsolgt. Jeg ba om en annen hvitvin og da jeg skulle smake på den, var den romtemperert. Servitøren beklaget dette med at vinskapet ikke fungerte, men jeg synes hun heller burde sagt ifra på forhånd . Jeg ville ikke ha lunken vin og spurte på nytt om vinkartet. Vi fikk beskjed om at en sommelier skulle hjelpe med vinen.
Vi bestilte dagens ‘fangst’ som var kveite. Denne var nydelig, men den ble spist uten at noen sommelier dukket opp, så det ble ingen vin til maten for meg. Da regningen skulle betales hadde de ført på to glass vin på regningen!
Dette frister ikke til gjentagelse, dessverre!

1  Takk, Unni9

Takk for tilbakemelding, beklager at vi ikke levde opp til dine forventer. Vennlig hilsen Paleo Arctic

Anmeldt 7. august 2020 via mobile enheter

Hyggelig sted, men ikke dra hit hvis du skal ha noe annet enn sjømat. Lite utvalg på menyen... fikk bord midt på gulvet, så trangt når folk skulle gå forbi. Servitøren hadde lite kunnskap om vin, måtte gå to ganger å se hva de hadde av både rose og rødvin. Fikk servert Nordlandspils i Carlsbergglass. Utrolig trist burger, smaker mye bedre på bensinstasjon.. tynn frysedisk burger, små burgerbrød og kjipt tilbehør. ingen spurte om det smakte og vi gikk så fort vi hadde fått i oss mat.

2  Takk, fs098

Anmeldt 6. august 2020

Vi hadde bestilt bord til 15 pers en torsdagskveld. Et flott dekket bord og en proffesjonell servitør tok i mot oss.
Maten var meget bra, og kveite kan anbefales.Fantastisk dessert som selv en mesterkokk som satt ved bordet berømmet. En flott opplevelse i fagre Svolvær.

1  Takk, maja55Oslo

Reisende som så på Paleo Arctic, så også på

Har du vært i Paleo Arctic? Del dine erfaringer!