“Helt ok opplevelse”
Anmeldelse av Paleo Arctic

Paleo Arctic
Vurdert som nr. 3 av 21 Restauranter i Svolvær
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Helt ok opplevelse. Servicen kunne vært bedre. Lite system og mye surr. Hvis du skal prioritere et restaurantbesøk i Svolvær ville jeg heller reist innom Børsen

1  Takk, idaaa88
Kari A, Marketing på Paleo Arctic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2021

Takk for tilbakemelding. Vennlig hilsen Paleo Arctic

Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk måltid, laget av ferske lokale råvarer, fulgt av utmerket service. Dette var helt topp! Anbefales på det varmeste.

1  Takk, tones249
Kari A, Marketing på Paleo Arctic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2021

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det setter vi stor pris på. Vennlig hilsen Paleo Arctic

Anmeldt 13. juli 2021

Vi spiste et utsøkt måltid, madammen valgte dagens fangst; Kveite, og jeg valgte kalv. Begge måltider var helt utsøkt! Atmosfæren og stemningen var topp. Ny servitør, men hun gjorde sitt beste for at vi skulle trives, noe vi og gjorde!! ANBEFALES!!

Takk, TerjeL25

Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk matopplevelse med nydelig Kveite Ceviche til forrett og Kalv til hovedrett.
Super service med gode vinanbefalinger.
Anbefales på det sterkeste.

Takk, Dream57027419269

Anmeldt 16. juni 2021

Flotte omgivelser og veldig god service! Jeg hadde kveite til hovedrett som var velsmakende, men det var desserten - sjokolademousse etc. - som så helt fantastisk ut og smakte like godt som den så ut - som kommer til å være det store minnet mitt fra denne middagen.

1  Takk, Ingeborg56
Kari A, Marketing på Paleo Arctic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juni 2021

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vennlig hilsen Paleo Arctic

Reisende som så på Paleo Arctic, så også på

Har du vært i Paleo Arctic? Del dine erfaringer!