“Utrolig bra restaurant med god mat!”
Anmeldelse av Paleo Arctic

Paleo Arctic
Vurdert som nr. 3 av 22 Restauranter i Svolvær
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Utrolig bra sted å spise, hvert fall middag. Vi fikk servert dåhjort og kveite, helt fantastisk godt kjøtt! Vinen de hadde var også strålende! Servitørene var også veldig på og viste god service.

Takk, Edvinbakke
Kari A, Marketing på Paleo Arctic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2021

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding på deres besøk i restauranten. Det setter vi stor pris på. Vennlig hilsen Paleo Arctic

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Restauranten har fin beliggenhet og hyggelig personale.

Vi hadde grillet tørrfisk til forrett, velkomponert og velsmakende. Til hovedrett dampet kveite som også svarte til forventningene og vel så det. Vi valgte to ulike desserter, der skjokolade-ganache var den som kom best ut.

Noe begrenset meny. Personalet kunne gjerne hatt mer kunnskap om vin. OK priser.

Alt i alt en fin opplevelse.

1  Takk, Odd Henning D
Kari A, Marketing på Paleo Arctic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2021

Takk for hyggelig tilbakemelding. Glad for at maten du fikk servert falt i smak. Vennlig hilsen Paleo Arctic

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Oppmerksom og engasjert betjening. Nydelig mat som kom raskt og effektivt. Spiste tørrfisk til forrett og dagens fangst (kveite) til hoved rett.

Takk, Knut S
Kari A, Marketing på Paleo Arctic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juli 2021

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det setter vi stor pris på. Vennlig hilsen Kari, Paleo Arctic

Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde en reservasjon kl 19.00, men ble litt forsinket. (15 min.) Vi fikk da beskjed om at bordet var gitt til noen andre fordi vi ikke var punktlige.
Til dette svarte jeg at en hver restaurant holder bordreservasjoner i tilfelle kunder er forsinket. Det gjorde ikke denne restauranten. Vi kunne komme tilbake kl 21.30, noe som selvsagt ikke var aktuelt. Servitøren eller sjefen hennes som hun rådførte seg med viste ingen fleksibilitet og ville ikke tilby noe alternativ. De hadde full restaurant og kunne ikke bry seg mindre om de mistet noen gjester. Vi gikk og fant en annen hyggelig restaurant på Anker Brygge hvor maten var helt topp. (Annen anmeldelse)
Det frister derfor ikke å komme tilbake til dette stedet.

Takk, Jahn M
Kari A, Marketing på Paleo Arctic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2021

Beklager opplevelsen dere hadde hos oss. Vennlig hilsen Paleo Arctic

Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

Helt ok opplevelse. Servicen kunne vært bedre. Lite system og mye surr. Hvis du skal prioritere et restaurantbesøk i Svolvær ville jeg heller reist innom Børsen

1  Takk, idaaa88

Takk for tilbakemelding. Vennlig hilsen Paleo Arctic

Reisende som så på Paleo Arctic, så også på

Har du vært i Paleo Arctic? Del dine erfaringer!