“Ikke som forventet.”
Anmeldelse av Paleo Arctic

Paleo Arctic
Vurdert som nr. 3 av 21 Restauranter i Svolvær
Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Bestilte kveite som skulle være dagens fangst. Det var den definitivt ikke. Tilbehøret var bra. Bestilte en flaske hvitvin som var romtemperert. Fikk isbiter men hvor vanskelig kan det være å oppbevare hvitvin kjølig? Hyggelig servitør uten at tilbakemelding ble videreformidlet.

Takk, Kirsti S
Kari A, Marketing på Paleo Arctic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. august 2021

Takk for tilbakemelding på besøket i restauranten. Vennlig hilsen Paleo Arctic.

Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

God atmosfære i restauranten, og gode og hyggelige servitører. Veldig fornøyd med retten begge to og retten var godt satt sammen av gode smaker. Vil også nevne at servitøren var god til å anbefale riktig type vin til maten.

Takk, helenes249
Kari A, Marketing på Paleo Arctic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. august 2021

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding på ditt besøk hos oss. Vennlig hilsen Paleo Arctic

Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Veldig fin restaurant i Svolvær sentrum.
God mot og veldig professionelle og hyggelig betjening.

Tips: Når dere serverer vin som anbefales så er det greit å presentere hvilken vin det er.

Samme med dessert med lokale oster, kjekt å vite hvilke oster det er og hvor de kommer fra.

Blir sittende med tomme glass under desserten, hadde jeg blitt spurt hadde jeg kjøpt mer å drikke.

Så litt å jobbe med for å nå helt til topps

1  Takk, thorsgaard
Kari A, Marketing på Paleo Arctic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. august 2021

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vennlig hilsen Paleo Arctic

Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Et perfekt restaueantbesøk! Betjeningen var hyggelig og oppmerksomme, atmosfæren var behagelig, og maten var enestående! Jeg spiste dagens fangst (som var kveite), og det var en perfekt rett! Kjæresten spiste dåhjort, som også var helt enestående.

Takk, Iselinii

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Vennlig hilsen Paleo Arctic

Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Hadde 3-retter med vin/øl og fikk kyndig veiledning fra en veldig hyggelig og dyktig servitør, Sofie. God atmosfære i restauranten og selv om den var helt fullbooket var det rolig og behagelig. Servitørene var akkurat passe oppmerksomme på oss og evt spørsmål eller ønsker.
Maten var nydelig, basert på lokale gode råvarer.

Takk, Anne Marit K
Kari A, Marketing på Paleo Arctic, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2021

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding på deres besøk i restauranten. Det setter vi stor pris på. Vennlig hilsen Paleo Arctic

Reisende som så på Paleo Arctic, så også på

Har du vært i Paleo Arctic? Del dine erfaringer!