“Middag Lørdag.”

Kjøkken: Norsk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 30. januar 2019 via mobile enheter

Fantastisk go pizza. Rask og bra service. Hyggeli betjening. Liten ventetid. Sjøl om vi va ei stor gruppe som bestillt samtidig. Heilt greie prisa. Værdt å dra dit. Anbefales.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Lars Oskar L

Anmeldt 8. januar 2019 via mobile enheter

Stilige lokaler sentralt i Svolvær sentrum. Trendy og hyggelig.
Bestilling skjer ved disk og menyen må du gjennomgå på tidvis skitne og uappetittlige lesebrett. Denne delen av konseptet bør skrotes.
Vi spiste asiatisk inspirert mat. Dyrt og altfor liten porsjon. Maten var god og derfor var der synd at det var for lite mat, prisen tatt i betraktning.

Takk, Rune1973
Anmeldt 5. januar 2019 via mobile enheter

Helt fantastisk mat, utrolig hyggelig betjening
Vi kommer tilbake, og kan varmt anbefale andre å dra hit

Dato for besøk: januar 2019
Takk, 20renatea
Anmeldt 5. desember 2018 via mobile enheter

Ingen viste oss til vårt bord, men vi måtte gå å velge et selv. Det tok 22 minutter fra vi satte oss til at min tålmodighet tok slutt. Da spurte jeg om det var mulig å bestille snart. Vi fikk da ganske raskt en drikke hver og maten kom på ok tid.Vi spiste pizza og den var helt i topp klasse. Nydelig. Resten av meny så bra ut, og prisene er fine. La merke til at nabo bordet bestilte ribbe. Den var tydeligvis ikke god, da mannen byttet til Pizza etter to biter. Servicen kom seg veldig, men det at man sitter alene i over 20 min før man må spørre selv om å bestille et for dårlig og ødelegger litt. Innovativt med elektronisk meny, men det burde vært mulig å bestille fra den også.

Takk, joakimh676
Anmeldt 3. desember 2018 via mobile enheter

På denne helgeturen havnet vi 2 kvelder på denne flotte restauranten. Atmosfæren var flott, betjeningen hyggelig og maten utsøkt. Spiste pizza første kvelden og tørka og grilla fisk andre kvelden. Nydelig begge deler.

Takk, ingebj_rgr2014

Reisende som så på Nordis Restaurant Svolvær, så også på

Har du vært i Nordis Restaurant Svolvær? Del dine erfaringer!