“Fantastisk blåskjell m/pommes frites”
Anmeldelse av Du Verden

Du Verden
Vurdert som nr. 10 av 20 Restauranter i Svolvær
Kjøkken: Norsk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 10. juli 2020

Vi forsøkte flere ganger å få bestilt bord, men forgjeves. Du Verden ser ut til å være svært populær, i helgene ihvertfall.
Fikk til slutt plass inne, på barkrakker. Helt iorden.
Vi fikk anledning til å betrakte hvordan serverings-personalet og kokkene jobbet «som nøkken». Det var ikke mye død-tid der.
Moules & frites var noe av det beste vi har smakt. Og med en god chardonnay til.
Spesiell takk altså til kokke-personellet.

Takk, jrosland

Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Her var det mye forsinkelser, og den dårlige service gjorde ikke opplevelsen eller maten bedre! Anbefales ikke

2  Takk, C611REsarar
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Hele konseptet med at gjestene må laste ned app for bestilling og betaling var frustrerende. Dette kan ikke utelukkende lastes Covid-19. Servicen var nærmest fraværende og måltidet ble av denne grunn mislykket. Maten var god og beliggenheten svært bra! Dyrt.

1  Takk, Rune1973
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Bestilte Fish & Chips fra menyen klassiske retter.
Det jeg fikk var en fisk med lite og vassen smak og merkelig nok en liten bladsalat. Har spist mye F&C rundt omkring men dette er første gang jeg har fått en elendig salat som tilbehør. Hvor ble det av ertepureen, som er det klassiske tilbehøret.

Servicen var grei, men de var ikke innom border en gang for å høre om alt var ok.

Alt i alt fint lokale, men gjennomsnitlig kjøkken og litt kjedelig meny

Takk, geirn467
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Dårlig service. Dårlig mat. Den tørreste burgeren vi noen gang har smakt. Pommesfrites var brun og smakte brent. Fikk feil drikke 2 ganger. Skjønner ikke hvordan man klarer å ødelegge burger og pommesfrites. Skulle valgt bensinstasjonen, som hadde klart å tilberede den mye bedre. Bortkastet penger. Ikke tørket de av bordet som var tilgriset fra før, men man måtte be om de. At servitørene ikke skjønner at det selv før de gir deg mat. Nei. Veldig skuffende.

1  Takk, kaurstad

Reisende som så på Du Verden, så også på

Har du vært i Du Verden? Del dine erfaringer!