“Forferdelig mat! Fikk servert”

Nordis Restaurant Svolvær
Vurdert som nr. 8 av 21 Restauranter i Svolvær
Kjøkken: Norsk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Forferdelig mat!

Fikk servert smakløs mat etter lang ventetid. Verken hamburger eller skalldyrgryte var godt. Anbefaler ikke denne restauranten!

1  Takk, MajaRognmo

Anmeldt 10. juli 2020

Vi forsøkte flere ganger å få bestilt bord, men forgjeves. Du Verden ser ut til å være svært populær, i helgene ihvertfall.
Fikk til slutt plass inne, på barkrakker. Helt iorden.
Vi fikk anledning til å betrakte hvordan serverings-personalet og kokkene jobbet «som nøkken». Det var ikke mye død-tid der.
Moules & frites var noe av det beste vi har smakt. Og med en god chardonnay til.
Spesiell takk altså til kokke-personellet.

Takk, jrosland
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Her var det mye forsinkelser, og den dårlige service gjorde ikke opplevelsen eller maten bedre! Anbefales ikke

2  Takk, C611REsarar
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Hele konseptet med at gjestene må laste ned app for bestilling og betaling var frustrerende. Dette kan ikke utelukkende lastes Covid-19. Servicen var nærmest fraværende og måltidet ble av denne grunn mislykket. Maten var god og beliggenheten svært bra! Dyrt.

1  Takk, Rune1973
Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

Bestilte Fish & Chips fra menyen klassiske retter.
Det jeg fikk var en fisk med lite og vassen smak og merkelig nok en liten bladsalat. Har spist mye F&C rundt omkring men dette er første gang jeg har fått en elendig salat som tilbehør. Hvor ble det av ertepureen, som er det klassiske tilbehøret.

Servicen var grei, men de var ikke innom border en gang for å høre om alt var ok.

Alt i alt fint lokale, men gjennomsnitlig kjøkken og litt kjedelig meny

Takk, geirn467

Reisende som så på Nordis Restaurant Svolvær, så også på

Har du vært i Nordis Restaurant Svolvær? Del dine erfaringer!