“Pit stopp”

Kjøkken: Norsk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

En finere plass i Svolvær, vi nøt bare solen og noe å drikke før vi skulle videre til Svolvær. Resturanten har oppdatert seg slik at man kan handle via en app og deretter kommer det man bestiller seg til bordet. Skal teste maten neste gang!

1  Takk, Malin O

Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Forferdelig mat!

Fikk servert smakløs mat etter lang ventetid. Verken hamburger eller skalldyrgryte var godt. Anbefaler ikke denne restauranten!

1  Takk, MajaRognmo
Anmeldt 10. juli 2020

Vi forsøkte flere ganger å få bestilt bord, men forgjeves. Du Verden ser ut til å være svært populær, i helgene ihvertfall.
Fikk til slutt plass inne, på barkrakker. Helt iorden.
Vi fikk anledning til å betrakte hvordan serverings-personalet og kokkene jobbet «som nøkken». Det var ikke mye død-tid der.
Moules & frites var noe av det beste vi har smakt. Og med en god chardonnay til.
Spesiell takk altså til kokke-personellet.

Takk, jrosland
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Her var det mye forsinkelser, og den dårlige service gjorde ikke opplevelsen eller maten bedre! Anbefales ikke

2  Takk, C611REsarar
Anmeldt 9. juli 2020 via mobile enheter

Hele konseptet med at gjestene må laste ned app for bestilling og betaling var frustrerende. Dette kan ikke utelukkende lastes Covid-19. Servicen var nærmest fraværende og måltidet ble av denne grunn mislykket. Maten var god og beliggenheten svært bra! Dyrt.

1  Takk, Rune1973

Reisende som så på Du Verden, så også på

Har du vært i Du Verden? Del dine erfaringer!