“Ikke bruk denne «restauranten»!!!!”
Anmeldelse av Du Verden

Du Verden
Vurdert som nr. 9 av 20 Restauranter i Svolvær
Kjøkken: Norsk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Det begynte med at vi ble lurt med hva menyen besto, etter å ha snakket med kokken på forhånd. Meny på nettside stemte ikje. Denne stemte ikke da vi kom til restauranten. Den fremstår som et gatekjøkken, med dårlig service.

2  Takk, errtyui

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

En finere plass i Svolvær, vi nøt bare solen og noe å drikke før vi skulle videre til Svolvær. Resturanten har oppdatert seg slik at man kan handle via en app og deretter kommer det man bestiller seg til bordet. Skal teste maten neste gang!

1  Takk, Malin O
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Forferdelig mat!

Fikk servert smakløs mat etter lang ventetid. Verken hamburger eller skalldyrgryte var godt. Anbefaler ikke denne restauranten!

1  Takk, MajaRognmo
Anmeldt 10. juli 2020

Vi forsøkte flere ganger å få bestilt bord, men forgjeves. Du Verden ser ut til å være svært populær, i helgene ihvertfall.
Fikk til slutt plass inne, på barkrakker. Helt iorden.
Vi fikk anledning til å betrakte hvordan serverings-personalet og kokkene jobbet «som nøkken». Det var ikke mye død-tid der.
Moules & frites var noe av det beste vi har smakt. Og med en god chardonnay til.
Spesiell takk altså til kokke-personellet.

Takk, jrosland
Anmeldt 10. juli 2020 via mobile enheter

Her var det mye forsinkelser, og den dårlige service gjorde ikke opplevelsen eller maten bedre! Anbefales ikke

2  Takk, C611REsarar

Reisende som så på Du Verden, så også på

Har du vært i Du Verden? Del dine erfaringer!