“Upersonlig”

Kjøkken: Norsk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Hvis du liker å bestille mat på en app, så er det stedet for deg. Det blir upersonlig, og ikke en plass man kjøper dessert og kaffe etter et måltid.

1  Takk, HermodG1

Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Fin restaurant med god mat. Enkelt og greit. Likte veldig godt app-bestilling og betaling, funket veldig bra :)

Takk, kristint267
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Tittelen sier alt om dette stedet. Nabobordet hadde pizza - den så god ut. Prøv det eller hanburger i stedet. Hyggelig betjening.

1  Takk, Discover726743
Anmeldt 18. juli 2020

Du Verden er en veldig fin restaurant med god beliggenhet.

Jeg synes derimot at servicen er tragisk. Det er arrogante servitører, som gir deg et type «svar» som om de virkelig «hater» jobben sin og virkelig ikke vil gi deg den servicen man har krav på.

Maten er veldig god, ingenting og utsette på den. Tenker folk må ta seg sammen litt, så blir dette en meget hyggelig opplevelse.

1  Takk, matsr437
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig betjening, meget god pizza:-)
Mine venner hadde hval biff, de skrøt mye.
I løpet av ferien, var vi innom 2 ganger

Takk, 972olem

Reisende som så på Du Verden, så også på

Har du vært i Du Verden? Del dine erfaringer!