“Upersonlig og dårlig service.”
Anmeldelse av Du Verden

Du Verden
Vurdert som nr. 8 av 20 Restauranter i Svolvær
Kjøkken: Norsk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Upersonlig og dårlig service. Mat var OK.

Alt i alt en dårlig opplevelse, hadde brukt pengene mine et annet sted

Takk, jacob3dg

Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Litt kronglete å bestille mat men fikk det til etterhvert.
Aolien var dessverre ingen smak på men burger og pizza var gruppen meget fornøyd med!

Takk, 825ninaj
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Vi synes dette var en super restaurant med enkel bestilling og betaling, god mat og hyggelig betjening

Takk, heidiaab
Anmeldt 23. juli 2020

helt ok service, men god mat. er familievennlig og bra at de har antibac i inngangen! veldig fin utsikt og er fint og sitte ute og ta seg en øl.

Takk, meatlover1975
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Super kveld på Du Verden! Hyggelig personale, god mat og drikke - litt smal meny. God stemning, hele fam’en hadde en fin kveld

Takk, Trude Strøm S

Reisende som så på Du Verden, så også på

Har du vært i Du Verden? Del dine erfaringer!