“Pleier være bra, men smakløs pasta”
Anmeldelse av Du Verden

Du Verden
Vurdert som nr. 8 av 20 Restauranter i Svolvær
Kjøkken: Norsk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 31. juli 2020

Gledet meg stort til hummerpasta, men pastaen var fryktelig smakløs dessverre. God vin da. Betjeningen var fryktelig treg og uoppmerksom denne gangen.

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, kamillaw2014

Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Besøkte restauranten i juli 20. Svært populær restaurant med servering ute og inne. Spiste delikat tørrfisk med Chorizo pølse og fish and chips. Nydelig tørrfisk og vellaget fish & chips. Moderne nettbasert bestillingssystem for mat og drikke. Fungerte helt fint.

1  Takk, roara278
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Restauranten like nedtil havna, rett ved torget. Vi fant et bod ledig like ved inngangen. Her var det automatisk bestilling via app. Appen fikk du tilgang via et kodebilde. Så oppgav du bordnr ditt, så fikk du en meny opp. Her la du i «handlekurven». Når det var klart vipset du beløpet. Etter en stun kom serveringen. Genialt. Slapp vente på en travel kelner. Vi hadde oss et par øl før vi bestilte mat. Jeg bestilte hvalkjøtt. Dette var en normal kost i min barndom, men da vi nærmet oss -80 tallet ble det mye Greenpeace protester mot hvalfangst. Da ble det også slutt med hvalkjøtt en lang periode. Kjøttet var svært godt tilberedt, så måltidet ble en god matopplevelse. Hyggelig betjening. Avsluttet med kaffe og en Aperol. Betalte kr. 1.536,-. En positiv opplevelse.

2  Takk, AndersZorn
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Vi var et par som var på ferie i Lofoten og hadde hørt om dette stedet.Første dag spiste vi pizza og blåskjell .Til lunsj dagen etter spiste vi rekesmørbrød.Det er litt dyrt der men man betaler litt for den flotte utsikt også.Den ligger midt på torget i Svolvær

1  Takk, kentm176
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Tok turen hit første kvelden i Svolvær. Var veldig mye folk men servitøren klarte å fikse oss et bord selv om vi ikke hadde forhånsbooket. Bestilte hamburger og fiskegryte. Hamburgeren var helt grei. Litt tørr. Men fiskegryta var nydelig! Husets hvitvin var også kjempe god. Anbefaler å ta turen hit

Takk, solsikke86

Reisende som så på Du Verden, så også på

Har du vært i Du Verden? Del dine erfaringer!