“Ikke som forventet”

Kjøkken: Norsk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Fin plass, restauranten gir et eksklusivt intrykk, noe som igjen stiller forventninger til maten. Ut ifra prisnivå hadde jeg forventet mer. Bestilte Du Verden burger, og denne stod ikke til forventningene, nokså "plain", lite smak. Lager en bedre burger hjemme.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, bolsti

Anmeldt 4. august 2020

Dette var et måltid vi ikke glemmer med det første. Vi fikk tapas til forrett , blåskjell, manchego, skinke aioli, fritert fisk, brød. Vi spiste det beste lammet jeg har fått servert til hovedrett , og varme pannekaker med is og varm sjokolade, vi ble passet utrolig god på av Lasse, tusen takk for oss, vi kommer tilbake

Dato for besøk: august 2020
Takk, Lilli124
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Fantastisk godt mat, enkelt å få bestilt gjennom appen deres! Bestilte hvitvinsdampede blåskjell, noe av det beste jeg har smakt. Samboer bestilte hvalbiff denne var himmelsk god! hyggelige servitører og maten kom raskt. Her får man mat for pengene.

Takk, veronicavarberg
Anmeldt 31. juli 2020

Gledet meg stort til hummerpasta, men pastaen var fryktelig smakløs dessverre. God vin da. Betjeningen var fryktelig treg og uoppmerksom denne gangen.

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, kamillaw2014
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Besøkte restauranten i juli 20. Svært populær restaurant med servering ute og inne. Spiste delikat tørrfisk med Chorizo pølse og fish and chips. Nydelig tørrfisk og vellaget fish & chips. Moderne nettbasert bestillingssystem for mat og drikke. Fungerte helt fint.

1  Takk, roara278

Reisende som så på Nordis Restaurant Svolvær, så også på

Har du vært i Nordis Restaurant Svolvær? Del dine erfaringer!