“"Selvbetjening" på app”

Kjøkken: Norsk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 6. august 2020

Vi hadde bestilt bord til 12 pers, men ingenting var forberedt da vi kom. Maten skulle bestilles på app og menyen ble vi fortalt fantes på nett. Det var også nødvendig at en ved bordet bestilte alt, slik at maten ble servert til alle samtidig. Etter sterkt påtrykk godtok en av servitørene å ta bestilling ved bordet.
Maten var grei, men ikke noe mer enn det. Dessert? Har restauranten hørt om mersalg?!?
Vi begynte etterhvert å lure på om vi burde sende en mail til servitøren for å få ryddet bordet,men vi tok sjansen på å spørre en av de unge uerfarne servitørene om det var mulig å fjerne tallerkner og blåskjellskall før dessert og kaffe kom på bordet. Dette vitner om mangel på rutiner og et ledelsesproblem!
Vi besøker aldri Du Verden igjen.

3  Takk, maja55Oslo

Anmeldt 6. august 2020 via mobile enheter

Fin plass, restauranten gir et eksklusivt intrykk, noe som igjen stiller forventninger til maten. Ut ifra prisnivå hadde jeg forventet mer. Bestilte Du Verden burger, og denne stod ikke til forventningene, nokså "plain", lite smak. Lager en bedre burger hjemme.

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, bolsti
Anmeldt 4. august 2020

Dette var et måltid vi ikke glemmer med det første. Vi fikk tapas til forrett , blåskjell, manchego, skinke aioli, fritert fisk, brød. Vi spiste det beste lammet jeg har fått servert til hovedrett , og varme pannekaker med is og varm sjokolade, vi ble passet utrolig god på av Lasse, tusen takk for oss, vi kommer tilbake

Dato for besøk: august 2020
Takk, Lilli124
Anmeldt 1. august 2020 via mobile enheter

Fantastisk godt mat, enkelt å få bestilt gjennom appen deres! Bestilte hvitvinsdampede blåskjell, noe av det beste jeg har smakt. Samboer bestilte hvalbiff denne var himmelsk god! hyggelige servitører og maten kom raskt. Her får man mat for pengene.

Takk, veronicavarberg
Anmeldt 31. juli 2020

Gledet meg stort til hummerpasta, men pastaen var fryktelig smakløs dessverre. God vin da. Betjeningen var fryktelig treg og uoppmerksom denne gangen.

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, kamillaw2014

Reisende som så på Du Verden, så også på

Har du vært i Du Verden? Del dine erfaringer!