“Service? Hva er det? ”

God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Service?
Vi var der å skulle spise middag, vi fikk bord og ville se på meny og bestille. Her får vi en kprt beskjed om å følge plaksten som er på bordet å bruke app for å se meny og bestille.
Den er grei, men nå trenger jeg noen tilpassninger som ikke går gjennom appen men får til beskjed at det bare er å legge inn komentar så kanskje det går.
Det gjorde det ikke.

Jeg bestilte en cecarsalat noe jeg vanligvis syns er meget godt.
Det går over 30 minutter og ingen er borte å spør om vi ønsker noe å drikke.
Omsider kommer maten, selv da blir vi ikke spurt om vi ønsker drikke til maten. Men jeg får selv spurt en servitør som går forbi om litt vann.

Cecarsalaten var virkelig ikke god.
Kyllingen svømte i frityrolje og smake bare frityr.
Krutongene var skikkelig seige og ikke sprø slik di skal være og jeg fikk fett bellegg i munnen av dressingen så her var det totalt skivebom, det eneste som var godt i salaten var tomatene.
Men her er det heller ingen som kommer å spør om maten smakte.

Samboeren min bestilte hamburger å den var helt ok men til å koste over 200 kr hadde vi forventet en del mer.

Takk, grywencheh

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Ok mat, men betjeningen var stort sett fraværende og totalt uinteressert i gjestene. Fikk ikke alt som ble bestilt, men alt kom på regningen (korrigert greit når vi endelig fikk tak i en som kunne gjøre det). Svært lang ventetid både på hovedrett og dessert. En i selskapet fikk ikke all garnityret som hørte til retten.

Takk, Knut S
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Veldig deilig og god mat, gode drinker og vin. Så den er det ingen ting å si på. Savner at servitørene er litt mer blide og imøtekommende. Klein stemning med sure servitører som svarer med kjappe kommentarer. Utrolig fin restaurant!

Takk, Sivert V
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

God mat, største rekesmørbrødet jeg har fått før, god burger og pizza. Var der 1 gang med reservasjon og prøvde engang uten reservasjon på en onsdag, fikk en hånlig bemerkning av hovmester at her slipper ingen inn uten reservasjon . Kommer ikke til å gå tilbake dit.

Takk, christianhayopsahl
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Restauranten ligger sentralt plassert og har god mat. Vi gikk for blåskjell og pommes fristes. Nydelig og en rikelig porsjon. Valgte crème brule til dessert som smakte godt. Ingen problemer med å komme hit igjen.

Takk, Johnny G

Reisende som så på Nordis Restaurant Svolvær, så også på

Har du vært i Nordis Restaurant Svolvær? Del dine erfaringer!