“Flott sted, litt treg service”

Nordis Restaurant Svolvær
Vurdert som nr. 8 av 21 Restauranter i Svolvær
Kjøkken: Norsk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 28. juli 2021

Åpent kjøkken, spennende meny og de rundt oss virker godt fornøyd med maten. Vi drakk forskjellige kaffer. God kaffe, ikke automat, men det tok sin tid.

Takk, Jens Petter S

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk plassering midt på torget i Svolvær. Masse plass med to etasjer og mange bord ute. Maten er helt ok, men litt overpriset

Takk, bj_rnhelgej
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Trivelig familiemiddag på Du verden i Svolvær endte i en liten skuffet gjeng med en liten bismak etter besøket.
Sol og fint vær i Svolvær og det ble bestemt at vi skulle sitte ute. Gjester (inkludert oss) ønsket å få slått ned parasollene som skygget for solen, da temperaturen falt ute. Det viste seg å ikke la seg gjøre, så barna begynte å fryse før maren ble servert.
Du verden har digital bestilling via app inkl. betalings muligheter som fungerte supert.
Etter bestillingen gikk det fort før vi fikk drikken, men ventetiden på maten var for lang.
Maten var meget god, men små porsjoner. Prisen svarer heller ikke til forventningen dessverre.
95kr for rødvin, 105kr for 0,5 ltr øl og 250kr for en hamburger ( ca 160gram). Alt i alt en grei plass og besøke, men vi går litt skuffet fra opplevelsen.

Takk, martinhF2225NX
Anmeldt 25. juli 2021 via mobile enheter

Service?
Vi var der å skulle spise middag, vi fikk bord og ville se på meny og bestille. Her får vi en kprt beskjed om å følge plaksten som er på bordet å bruke app for å se meny og bestille.
Den er grei, men nå trenger jeg noen tilpassninger som ikke går gjennom appen men får til beskjed at det bare er å legge inn komentar så kanskje det går.
Det gjorde det ikke.

Jeg bestilte en cecarsalat noe jeg vanligvis syns er meget godt.
Det går over 30 minutter og ingen er borte å spør om vi ønsker noe å drikke.
Omsider kommer maten, selv da blir vi ikke spurt om vi ønsker drikke til maten. Men jeg får selv spurt en servitør som går forbi om litt vann.

Cecarsalaten var virkelig ikke god.
Kyllingen svømte i frityrolje og smake bare frityr.
Krutongene var skikkelig seige og ikke sprø slik di skal være og jeg fikk fett bellegg i munnen av dressingen så her var det totalt skivebom, det eneste som var godt i salaten var tomatene.
Men her er det heller ingen som kommer å spør om maten smakte.

Samboeren min bestilte hamburger å den var helt ok men til å koste over 200 kr hadde vi forventet en del mer.

Takk, grywencheh
Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Ok mat, men betjeningen var stort sett fraværende og totalt uinteressert i gjestene. Fikk ikke alt som ble bestilt, men alt kom på regningen (korrigert greit når vi endelig fikk tak i en som kunne gjøre det). Svært lang ventetid både på hovedrett og dessert. En i selskapet fikk ikke all garnityret som hørte til retten.

Takk, Knut S

Reisende som så på Nordis Restaurant Svolvær, så også på

Har du vært i Nordis Restaurant Svolvær? Del dine erfaringer!