“Bra standard”

Kjøkken: Norsk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 6. august 2021

Denne kvelden var det litt mykje folk. Me vart vist til eit bord opp ei trapp. Begge hadde klippfisk, som me synest var litt smaklaus. Elles grei betjening.

Takk, Trehar

Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Denne restauranten ligger sentralt til på torget/havnen i meget fine lokaler over flere etasjer.

Bestilling foregår via mobil, så det er veldig effektivt. Maten smakte godt og drinkene var gode.

Spiste pizza både vanlig og glutenfri med spekeskinke.
Bør ha biffknivervtil pizza, var vanskelig å skjære i bunnen.

Prisene er medium+.

1  Takk, thorsgaard
Anmeldt 1. august 2021

Vi hadde siste kveld i Svolvær her og hadde ett fantastisk måtid.En ovnsbakt skrei som var helt perfekt med fantastisk tilbehør. Og min mann hadde en skikkelig god hjemmebakt pizza. Satt oppe og hadde en utsikt over Svolvær som var utrolig flott. Virkelig bra og kult sted!

Takk, irenesF9555HW
Anmeldt 28. juli 2021

Åpent kjøkken, spennende meny og de rundt oss virker godt fornøyd med maten. Vi drakk forskjellige kaffer. God kaffe, ikke automat, men det tok sin tid.

Takk, Jens Petter S
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk plassering midt på torget i Svolvær. Masse plass med to etasjer og mange bord ute. Maten er helt ok, men litt overpriset

Takk, bj_rnhelgej

Reisende som så på Nordis Restaurant Svolvær, så også på

Har du vært i Nordis Restaurant Svolvær? Del dine erfaringer!