“Ikke imponert”

Kjøkken: Norsk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 11. august 2021

Spiste på Du Verden i Svolvær, noe som ble en skuffende opplevelse i et ellers pent lokale.

Bestilling via mobiltelefon, hvor man kan legge inn kommentarer til retten man bestiller.

Dette fungerte dårlig, da det var forskjell fra det som stod i menyen til det man faktisk fikk.

Vi spiste en cæsarsalat med kylling, og en burger.

Det stod at salaten kom med focaccia brød, og i kommentarfeltet ble det skrevet ønsker. Dette ble ikke lest, noe betjeningen erkjente.

Maten var smakløs, og etter maten ble servert så vi ikke noe mer til servitørene. Ingen oppfølging.

Det ble en skuffende total opplevelse på Du Verden.

Takk, Affe H

Anmeldt 6. august 2021

Denne kvelden var det litt mykje folk. Me vart vist til eit bord opp ei trapp. Begge hadde klippfisk, som me synest var litt smaklaus. Elles grei betjening.

Takk, Trehar
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Denne restauranten ligger sentralt til på torget/havnen i meget fine lokaler over flere etasjer.

Bestilling foregår via mobil, så det er veldig effektivt. Maten smakte godt og drinkene var gode.

Spiste pizza både vanlig og glutenfri med spekeskinke.
Bør ha biffknivervtil pizza, var vanskelig å skjære i bunnen.

Prisene er medium+.

1  Takk, thorsgaard
Anmeldt 1. august 2021

Vi hadde siste kveld i Svolvær her og hadde ett fantastisk måtid.En ovnsbakt skrei som var helt perfekt med fantastisk tilbehør. Og min mann hadde en skikkelig god hjemmebakt pizza. Satt oppe og hadde en utsikt over Svolvær som var utrolig flott. Virkelig bra og kult sted!

Takk, irenesF9555HW
Anmeldt 28. juli 2021

Åpent kjøkken, spennende meny og de rundt oss virker godt fornøyd med maten. Vi drakk forskjellige kaffer. God kaffe, ikke automat, men det tok sin tid.

Takk, Jens Petter S

Reisende som så på Nordis Restaurant Svolvær, så også på

Har du vært i Nordis Restaurant Svolvær? Del dine erfaringer!