“Skuffende”

Kjøkken: Norsk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 13. august 2021

Bestilte fiskesuppe via appen (som en må) og spurte en servitør hva som var dagens fisk. Det stod nemlig i menyen av fiskesuppa inneholdt «dagens fisk, vårløk og gulrøtter». Servitøren måtte spørre kjøkkenet og kom tilbake og informerte at det var torsk. Da jeg fikk fiskesuppa var det ca.30% fisk og 70% reker i den. Ingen servitører spurte om vi var fornøyde med maten, så jeg måtte vinke ei bort. Jeg forklarte høflig at det ikke stod opplyst i menyen at det var reker i suppa, og at jeg dessverre ikke spiser det. Etter en stund kom en annen ansatt bort og spurte om jeg var misfornøyd. Jeg tok samme regla ei gang til før hun tilbøy meg ny suppe… Venninnen min spiste opp maten sin før den nye suppa kom… og skuffende nok var det kun tre bittesmå biter med torsk i den.. Heller ikke denne gangen kom noen for å spørre om alt var bra. Hele opplevelsen var skuffende og jeg kommer nok ikke tilbake.

1  Takk, Hannah W

Anmeldt 11. august 2021

Spiste på Du Verden i Svolvær, noe som ble en skuffende opplevelse i et ellers pent lokale.

Bestilling via mobiltelefon, hvor man kan legge inn kommentarer til retten man bestiller.

Dette fungerte dårlig, da det var forskjell fra det som stod i menyen til det man faktisk fikk.

Vi spiste en cæsarsalat med kylling, og en burger.

Det stod at salaten kom med focaccia brød, og i kommentarfeltet ble det skrevet ønsker. Dette ble ikke lest, noe betjeningen erkjente.

Maten var smakløs, og etter maten ble servert så vi ikke noe mer til servitørene. Ingen oppfølging.

Det ble en skuffende total opplevelse på Du Verden.

Takk, Affe H
Anmeldt 6. august 2021

Denne kvelden var det litt mykje folk. Me vart vist til eit bord opp ei trapp. Begge hadde klippfisk, som me synest var litt smaklaus. Elles grei betjening.

Takk, Trehar
Anmeldt 5. august 2021 via mobile enheter

Denne restauranten ligger sentralt til på torget/havnen i meget fine lokaler over flere etasjer.

Bestilling foregår via mobil, så det er veldig effektivt. Maten smakte godt og drinkene var gode.

Spiste pizza både vanlig og glutenfri med spekeskinke.
Bør ha biffknivervtil pizza, var vanskelig å skjære i bunnen.

Prisene er medium+.

1  Takk, thorsgaard
Anmeldt 1. august 2021

Vi hadde siste kveld i Svolvær her og hadde ett fantastisk måtid.En ovnsbakt skrei som var helt perfekt med fantastisk tilbehør. Og min mann hadde en skikkelig god hjemmebakt pizza. Satt oppe og hadde en utsikt over Svolvær som var utrolig flott. Virkelig bra og kult sted!

Takk, irenesF9555HW

Reisende som så på Nordis Restaurant Svolvær, så også på

Har du vært i Nordis Restaurant Svolvær? Del dine erfaringer!