“Altfor høyt priset i forhold til leveranse”

Nordis Restaurant Svolvær
Vurdert som nr. 8 av 21 Restauranter i Svolvær
Kjøkken: Norsk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 1. september 2021

Kjempefine lokaler. Grei service. Maten var altfor høyt priset i forhold til hva vi fikk. Cesarsalaten hadde en dressing som ikke kvalifiserer for hva man kan forvente. Det var veldig lite smak i den. Kyllingen var frityrstekt og helt grei ok. Det var ikke bacon i salaten, og det var det heller ikke opplyst om på menyen. Focacciaen var en loff. Den var helt grei nok. Generelt var det ALTFOR dyrt.

Dato for besøk: september 2021
1  Takk, Beate H

2024 av 767 anmeldelser

Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Denne restauranten ville jeg kanskje vurdert en gang til før jeg gikk inn og kjøpte mat. Kjøpte fiskesuppen, og den var kjedelig, samt at rekene var seige og den hvite fisken var overkokt. Dessverre må man også betale før man får maten også. De skal få pluss for at de har et godt utvalg drikke.

Takk, kristoffer_2019
Anmeldt 13. august 2021

Bestilte fiskesuppe via appen (som en må) og spurte en servitør hva som var dagens fisk. Det stod nemlig i menyen av fiskesuppa inneholdt «dagens fisk, vårløk og gulrøtter». Servitøren måtte spørre kjøkkenet og kom tilbake og informerte at det var torsk. Da jeg fikk fiskesuppa var det ca.30% fisk og 70% reker i den. Ingen servitører spurte om vi var fornøyde med maten, så jeg måtte vinke ei bort. Jeg forklarte høflig at det ikke stod opplyst i menyen at det var reker i suppa, og at jeg dessverre ikke spiser det. Etter en stund kom en annen ansatt bort og spurte om jeg var misfornøyd. Jeg tok samme regla ei gang til før hun tilbøy meg ny suppe… Venninnen min spiste opp maten sin før den nye suppa kom… og skuffende nok var det kun tre bittesmå biter med torsk i den.. Heller ikke denne gangen kom noen for å spørre om alt var bra. Hele opplevelsen var skuffende og jeg kommer nok ikke tilbake.

1  Takk, Hannah W
Anmeldt 11. august 2021

Spiste på Du Verden i Svolvær, noe som ble en skuffende opplevelse i et ellers pent lokale.

Bestilling via mobiltelefon, hvor man kan legge inn kommentarer til retten man bestiller.

Dette fungerte dårlig, da det var forskjell fra det som stod i menyen til det man faktisk fikk.

Vi spiste en cæsarsalat med kylling, og en burger.

Det stod at salaten kom med focaccia brød, og i kommentarfeltet ble det skrevet ønsker. Dette ble ikke lest, noe betjeningen erkjente.

Maten var smakløs, og etter maten ble servert så vi ikke noe mer til servitørene. Ingen oppfølging.

Det ble en skuffende total opplevelse på Du Verden.

Takk, Affe H
Anmeldt 6. august 2021

Denne kvelden var det litt mykje folk. Me vart vist til eit bord opp ei trapp. Begge hadde klippfisk, som me synest var litt smaklaus. Elles grei betjening.

Takk, Trehar

Reisende som så på Nordis Restaurant Svolvær, så også på

Har du vært i Nordis Restaurant Svolvær? Del dine erfaringer!