“dette var middelmådig . Tapas forrett med tørt brød og resten var salt. Like ille var biffen, smakløs og kjedelig.”

Nordis Restaurant Svolvær
Vurdert som nr. 8 av 21 Restauranter i Svolvær
Kjøkken: Norsk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 10. september 2021 via mobile enheter

En skuffelse. Tapas forrett med knusktørt brød og salt tilbehør. Biff som er smakløs med ditto tilbehør. Bernaisesaus som smaker fett og ikke mer enn det.

1  Takk, RagneS4

Anmeldt 7. september 2021

Vi spiste hamburger som kan anbefales. Dette stedet har et rikt utvalg av småretter så de fleste burde finne noe som faller i smak. Prisene er der de burde være på et turist sted. Personalet fremstår som profesjonelle og hyggelige.

Takk, Sprocket66
Anmeldt 1. september 2021

Kjempefine lokaler. Grei service. Maten var altfor høyt priset i forhold til hva vi fikk. Cesarsalaten hadde en dressing som ikke kvalifiserer for hva man kan forvente. Det var veldig lite smak i den. Kyllingen var frityrstekt og helt grei ok. Det var ikke bacon i salaten, og det var det heller ikke opplyst om på menyen. Focacciaen var en loff. Den var helt grei nok. Generelt var det ALTFOR dyrt.

1  Takk, Beate H
Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Denne restauranten ville jeg kanskje vurdert en gang til før jeg gikk inn og kjøpte mat. Kjøpte fiskesuppen, og den var kjedelig, samt at rekene var seige og den hvite fisken var overkokt. Dessverre må man også betale før man får maten også. De skal få pluss for at de har et godt utvalg drikke.

Takk, kristoffer_2019
Anmeldt 13. august 2021

Bestilte fiskesuppe via appen (som en må) og spurte en servitør hva som var dagens fisk. Det stod nemlig i menyen av fiskesuppa inneholdt «dagens fisk, vårløk og gulrøtter». Servitøren måtte spørre kjøkkenet og kom tilbake og informerte at det var torsk. Da jeg fikk fiskesuppa var det ca.30% fisk og 70% reker i den. Ingen servitører spurte om vi var fornøyde med maten, så jeg måtte vinke ei bort. Jeg forklarte høflig at det ikke stod opplyst i menyen at det var reker i suppa, og at jeg dessverre ikke spiser det. Etter en stund kom en annen ansatt bort og spurte om jeg var misfornøyd. Jeg tok samme regla ei gang til før hun tilbøy meg ny suppe… Venninnen min spiste opp maten sin før den nye suppa kom… og skuffende nok var det kun tre bittesmå biter med torsk i den.. Heller ikke denne gangen kom noen for å spørre om alt var bra. Hele opplevelsen var skuffende og jeg kommer nok ikke tilbake.

1  Takk, Hannah W

Reisende som så på Nordis Restaurant Svolvær, så også på

Har du vært i Nordis Restaurant Svolvær? Del dine erfaringer!