“Flott plass”

Kjøkken: Norsk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Anmeldt 23. september 2021 via mobile enheter

Rask og covid-vennlig bestilling gjennom QR-kode. God velkomst av hyggelig personell, og nydelig fiskesuppe med deilig brød til.

Takk, mariabU4691FN

Anmeldt 10. september 2021 via mobile enheter

En skuffelse. Tapas forrett med knusktørt brød og salt tilbehør. Biff som er smakløs med ditto tilbehør. Bernaisesaus som smaker fett og ikke mer enn det.

1  Takk, RagneS4
Anmeldt 7. september 2021

Vi spiste hamburger som kan anbefales. Dette stedet har et rikt utvalg av småretter så de fleste burde finne noe som faller i smak. Prisene er der de burde være på et turist sted. Personalet fremstår som profesjonelle og hyggelige.

Takk, Sprocket66
Anmeldt 1. september 2021

Kjempefine lokaler. Grei service. Maten var altfor høyt priset i forhold til hva vi fikk. Cesarsalaten hadde en dressing som ikke kvalifiserer for hva man kan forvente. Det var veldig lite smak i den. Kyllingen var frityrstekt og helt grei ok. Det var ikke bacon i salaten, og det var det heller ikke opplyst om på menyen. Focacciaen var en loff. Den var helt grei nok. Generelt var det ALTFOR dyrt.

1  Takk, Beate H
Anmeldt 13. august 2021 via mobile enheter

Denne restauranten ville jeg kanskje vurdert en gang til før jeg gikk inn og kjøpte mat. Kjøpte fiskesuppen, og den var kjedelig, samt at rekene var seige og den hvite fisken var overkokt. Dessverre må man også betale før man får maten også. De skal få pluss for at de har et godt utvalg drikke.

Takk, kristoffer_2019

Reisende som så på Nordis Restaurant Svolvær, så også på

Har du vært i Nordis Restaurant Svolvær? Del dine erfaringer!