“Lofoten High Five - Lunsj”
Anmeldelse av Bacalao

Bacalao
Vurdert som nr. 1 av 1 Smått og godt i Svolvær
Kjøkken: Norsk, Supper
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Uteservering
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Uteservering
Anmeldt 31. august 2019 via mobile enheter

Noe skuffende mat. Kyllingen i Ceasar-salaten var tørr og den smakte generelt lite. Burgeren hadde også lite smak. Restauranten skal få pluss for fin utsikt og hyggelig personale.

Takk, juliam167

Anmeldt 27. august 2019

Jeg var innom Bacalao en rekke ganger i sommer på bakgrunn av flere faktorer: Ypperlig mat, trivelig atmosfære, hyggelige ansatte og greie priser. Fisken og sjømaten er utsøkt, burgerne er de saftigste jeg har spist på en restaurant i Norge. De ansatte er i tillegg svært hjelpsomme.

Man bestiller i baren, noe det også står informasjon om flere steder i restauranten, så dette var veldig greit. Det hendte at ventetiden ble noe lengre enn ønsket, men ikke noe ubehagelig lenge. Når maten så er klar, blir den bragt ut til bordene.

Alt i alt har jeg kun hatt gode opplevelser på Bacalao, og ser veldig frem til neste visitt!

Dato for besøk: juli 2019
Takk, jeycup
Anmeldt 18. august 2019 via mobile enheter

Bestilte Fish and Chips på Bacalao, veldig godt! Sprøstekt stort stykke fersk torsk, dette anbefales virkelig.

Takk, palchristianberg2018
Anmeldt 8. august 2019 via mobile enheter

Lokalene er egentlig litt mørk men der er en veldig koselig atmosfære. Man fant selv bord og bestilte maten i kassen! Enkelt og greit og man fikk bestilt raskt samt at man fikk med seg drikke mens man ventet på maten! Vi bestilte bacalao og den var fantastisk god. Avsluttet med en deilig irish coffee! Fin utsikt utover havnen og promenaden som var tett utenfor!

Takk, Lise B
Anmeldt 7. august 2019

Elendig service, måtte bestille i kassa og selv bære drikken ut. Ingen meny tilgjengelig utenom i kassa. Måtte hente 4 menyer selv for å se hva de hadde. Maten var helt OK.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Reisevant883

Reisende som så på Bacalao, så også på

Har du vært i Bacalao? Del dine erfaringer!