“Bra mat men mye venting”
Anmeldelse av Bacalao

Bacalao
Vurdert som nr. 1 av 1 Smått og godt i Svolvær
Kjøkken: Norsk, Supper
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Uteservering
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Uteservering
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Bra fiskesuppe men minus for 45 minutters ventetid. Burde være unødvendig, det var ikke spesielt folksomt.

Takk, Lundin99

Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Vi spiste bacalao her en tidlig kveld.Maten smakte kjempegodt.Litt kluss i serveringen,men det var nok uerfarne servitører.

Takk, ellensoyland
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Bacalo ligger sentralt i Svolvær sentrum. Maten så veldig god ut. Det er bare synd den aldri kom frem til oss.

Takk, shanm138
Anmeldt 7. juli 2020

Dårlig opplevelse på denne plassen, hadde lest og hørt mye om plassen tenkte derfor å prøve ut denne.
Sto lenge å vente på at noen kom å tok imot oss (selv om mange servitører gikk forbi uten å anerkjenne oss) når vi endelig fikk bord var servitørene hyggelige. Vi måtte be om vinkart 2 ganger før vi fikk dette. Men fikk til slutt bestillt en flaske rødvin og 4 hvalbiff. Rødvinen kom fort, men biffene måtte vi vente lenger ( nesten 1 time på). 3 av oss hadde bestillt med chips siden det på menyen sto at det var egentlig var med bakt potet. Når vi fikk servert maten fant vi ut at bakt potet egentlig var ovnsbakt potet og siden vi hadde bestillt chips så fikk vi ikke grønnsaker til maten, selv om dette sto på menyen. Vi spurte servitøren og han svarte bare at vi ikke fikk grønnsaker fordi at vi hadde endret potetvalget. Dette måtte vi i tilleg betale ekstra for..

Alt i alt var dette en dårlig opplevelse med lange ventetider, dårlig service, lite kommunikasjon med servitørene og halvgod mat..

Takk, h_kona871
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Fish and chips ute, ekte fisk, god pommes og flott presentert. Smakte godt med en kald pils til. Hyggelig servering.

2  Takk, 526jonnys

Reisende som så på Bacalao, så også på

Har du vært i Bacalao? Del dine erfaringer!