“God mat - lang ventetid ”
Anmeldelse av Bacalao

Bacalao
Vurdert som nr. 1 av 1 Smått og godt i Svolvær
Kjøkken: Norsk, Supper
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Uteservering
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Uteservering
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Kunne fått høyere score om det ikke var for den lange ventetiden. Fikk beskjed om 25-30 minutter, tok dobbelt så lang tid. Måtte purre på maten. Fish and chips var meget god. Tommel opp for den. Mye folk i perioder.

Takk, bjornni

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Mye god mat her. Vi prøvde fiskesuppe, blåskjell, burger og omelett. Alt smakte helt topp og var fint presentert. Litt lang ventetid på maten.

Takk, fluanel
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

God atmosfære,nydelig mat og hyggelig personell!

Vi spiste tørrfisk og en nydelig rabarbra kompott til dessert! NAM! Anbefales på det sterkeste!

Takk, madelenewb
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Rett på havna med utsikt mot svolværgeita. Spiste middag der to dager, en kjempegod kylling pasta salat med chilli ,og bacalao dem andre dagen. Bacalaoen var helt magisk. Ikke for dyrt. Skal du sitte inne så må du reservere. Kan anbefales

Takk, christianhayopsahl
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelige og serviceinnstilte servitører. Registrerte at en gjest på nabobordet ble litt oppfarende, og opplevde at servitrisen taklet situasjonen bra med strategien «kunden har alltid rett».
Noe for enhver smak på menyen, samtidig som man har satset på typisk Lofotmat (fra havet). Barna på 11 og 13 spiste burger(fra voksenmeny), mens vi største spiste bacalao, hvalbiff og fish’n’chips. Porsjonen til de to sistnevnte kunne vært større, mens bacalaoen var stor nok i massevis. Alle rettene vi bestilte smakte bra, og det ble servert et nydelig brød til bacalaoen. Anbefaler spesielt bacalaoen.

Takk, Gunntraveler

Reisende som så på Bacalao, så også på

Har du vært i Bacalao? Del dine erfaringer!