“Elendig service”

Kjøkken: Norsk, Supper
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Uteservering
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Uteservering
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Elendig service og dårlig mat. Ventet 10 minutter før det dukket opp en kelner som kunne vise oss til vårt forhåndsbestilte bord. Deretter tok det nye 20 minutter hvor vi til slutt måtte be om å få menyen, og bestille drikke.
Tørrfisk ble anbefalt sammen med fiskesuppe. Mat helt ok, men ikke verdt 335,- for tørrfisken.
Toalettet rant over med papir på herretoalettet, og Antibac var tom.
Servitørene er unge og mangler helt klart opplæring.
Skuffende. Og nei, det var ikke fult i restauranten.

Takk, FamHaaland

Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Dyrt, dårlig og elendig service.
Vi ble på forhånd varslet om at det var lenge og vente på maten, ca 50minutter. Dette var greit for oss da vi hadde tid.
Dessverre tok det 70min før vi fikk mat. Vi spisere blåskjell. Disse var ikke nesten gode. I bestefar smakløse og kjedelige.
Det var ingen som fulgte oss opp og jeg angrer på at vi ikke bare gikk da ingen på bordet ville spise opp. Etter 20minuter venting på å få tak i servitør, som gjentatte ganger sa de ville komme måtte jeg gå innenfor baren og presse meg på for å få betalt. Angrer igjen på at vi ikke bare gikk uten og betale.

Spis heller middag på kebabsjappa

3  Takk, ovrebo
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god mat og god stemning. De hadde veldig mye å gjøre, masse kø og fulle avdelinger men de var hyggelige og effektive. Anbefaler maten her!

Takk, aninek2017
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Måtte be om meny. Kelner kom aldri, følte vi ble ignorert. Ba om å få bestille, fikk beskjed om at ventetid for maten var 40 min, noe som var standardsvar til alle. Ventet 50 min på maten. Den var god nok. Laaaang lunsj...

Takk, TrailBlazer369091
Anmeldt 15. juli 2020

Kom hit kl 1730, mye gjester!
Men vi fikk bord for fem personer, og utlevert en liten sommermeny.
Lite oppmerksom og unge ansatte gjorde at vi måtte spørre om å få bestille, så der gikk det 20 minutter...Når bestillingen ble gjort (3burgere og 2 blåskjell) fikk vi beskjed at det var 45 minutter ventetid...Men ok, en kokk og 6 servitører, di var hyggelige og gjorde så godt di kunne.
Barna var fornøyd med burger med ost/bacon, voksne var fornøyd med blåskjell, servert med chips, dette burde vært med pommes bistro eller bedre chips enn dette, det billigste av det billigste? Små skjell med mye smak, burde kanskje vært servert med LITT brød for å dyppe i kraften?
WC luktet ikke bra og kunne hatt bedre renhold er mitt inntrykk, å ja stedet er overpriset som det meste i Lofoten.

1  Takk, Supedad_from_Norway

Reisende som så på Bacalao, så også på

Har du vært i Bacalao? Del dine erfaringer!